De pagina wordt geladen...
Joep Hendriks is het nieuwe gezicht van viaBOVAG.nl. De nieuwe directeur, met strategische, commerciële en juridische ervaring in de mobiliteitssector bij onder meer NS en als bestuurder van een startup op het gebied van Mobility-as-a-Service (MaaS), is iemand die graag de handen uit de mouwen steekt. "Ik ben op mijn plek bij bedrijven waar nog ruimte is voor verandering en groei", vertelt Joep met een glimlach. "Bij viaBOVAG.nl zie ik een enorme kans om iets te betekenen, zowel voor de ondernemers die ons platform gebruiken als voor de consumenten die via ons hun volgende auto zoeken."
Joep omschrijft zichzelf als een resultaatgerichte verbinder, met een passie voor innovatie en duurzaamheid. "Ik ben ongelooflijk trots om leiding te mogen geven aan viaBOVAG.nl, een platform dat vertrouwen en transparantie vooropstelt", vertelt hij. Zijn missie? ViaBOVAG.nl verder uitbouwen als beste occasionwebsite van Nederland. Hij ziet viaBOVAG.nl als dé standaard voor kwaliteit in de sector; een platform dat waarde creëert voor zowel ondernemers als consumenten en hen een optimale gebruikservaring biedt.
Een van Joeps speerpunten is een datagedreven aanpak. Onlangs lanceerde viaBOVAG.nl nog een nieuwe functionaliteit: de Prestatieverbeteraar met LeadInzicht, waarmee adverteerders meer waardevolle leads en betere resultaten kunnen realiseren. “Het draait bij viaBOVAG.nl om kwaliteit en op dat gebied maken we iedere keer weer enorme stappen”, aldus Joep. "We willen adverteerders ondersteunen met leads van serieuze kopers en zo hun rendement verhogen."
Voor adverteerders betekent dit meer gerichte ondersteuning en tools om écht waardevolle leads te genereren. Joep benadrukt: "We blijven bouwen aan een platform dat niet alleen betrouwbaar is, maar ook toekomstbestendig."
Met Joep aan het roer kunnen ondernemers rekenen op een innovatieve koers die viaBOVAG.nl nóg sterker maakt. Blijf op de hoogte, want er staat veel te gebeuren!