De pagina wordt geladen...
In 1956 begon de familie Hensgens hun autobedrijf, dat inmiddels is uitgegroeid tot een begrip in de branche. Onder leiding van Carlo Hensgens, de derde generatie, heeft het bedrijf een transformatie doorgemaakt: van traditionele dealer naar specialist in jong gebruikte auto’s. Wat het bedrijf écht onderscheidt? Hun focus op mensen, zowel klanten als medewerkers. "We kijken niet alleen naar cv’s, maar vooral naar de houding en ambities van onze medewerkers", aldus Carlo.
Deze focus werpt vruchten af, want in een dynamische markt blijft autobedrijf Hensgens concurrerend met wekelijkse prijsbeoordelingen en een persoonlijke aanpak. Bij Hensgens combineren ze vakkennis met persoonlijke aandacht. Ze zetten in op het kennen van hun klanten en dat maakt het verschil. Carlo vertelt: "We willen niet alleen auto’s verkopen, we willen verwachtingen overtreffen. Onze klanten moeten zich gehoord voelen."
“Bij Hensgens heerst er een winnaarscultuur”
Laat je inspireren door deze benadering: investeer in je team, blijf flexibel in je strategie en durf ambitieus te zijn. Wat kun jij vandaag doen om jouw bedrijf morgen sterker te maken?
Bekijk het aanbod van autobedrijf Hensgens op viaBOVAG.nl.