De pagina wordt geladen...

Het platform Digitaal Samenwerken Tweewielerbranche (DST) heeft een nieuwe website gelanceerd, met een vernieuwde huisstijl en inspiratiemiddelen. Er staat nu ook een kennisbank op voor alle partijen. Met deze stap versterkt DST zijn rol als motor achter de digitalisering en samenwerking in de fietsbranche. Het platform bevat artikelinformatie van meer dan 2,5 miljoen producten van leveranciers, groothandels en merken.
DST is een collectief initiatief voor en door de branche, ontstaan vanuit BOVAG, RAI Vereniging en een hechte groep branchepartijen. BOVAG speelt hierbij een belangrijke rol als verbindende factor en bewaker van de onafhankelijke stichting, het bestuur en de werkgroepen, die de koers bepalen.
Bij het DST-platform zijn de afgelopen jaren grote stappen gezet. Het platform telt nu meer dan 2,5 miljoen artikelen en meer dan zestig leveranciers. Hiermee is DST de verbindende schakel bij data, waarvan zowel leveranciers als retailers profiteren. Want de beschikbaarheid van actuele artikeldata is belangrijker dan ooit. Merken die data delen met retailers creëren de sterkste klantervaring. Hiervoor zorgt DST: doordat leveranciers uniforme en gevalideerde artikeldata via DST beschikbaar stellen, kunnen retailers via hun kassa- en POS-systemen kosteloos profiteren van deze gegevens. Zowel in de fysieke winkel als online. Het resultaat? Naast tijdwinst voor alle partijen zorgt dit vooral voor meer zichtbaarheid en het beter benutten van commerciële kansen. Daarbij wordt DST onder leiding van de platformmanager steeds meer afgestemd op de veranderende markt.
DST zet met een stabiele basis - een vernieuwde huisstijl, nieuwe website en inspiratiemiddelen - in op verdere ontwikkeling.
Lees meer over de diensten van DST op stichtingdst.nl.