De pagina wordt geladen...
Ben je gebruiker van de branche-RI&E Tank en Was? Op donderdag 31 juli is deze RI&E niet te bereiken. Het systeem krijgt dan een update, inclusief een verbeterslag. Vanaf 1 augustus is jouw RI&E weer beschikbaar in een iets ander jasje. Je ontvangt nieuwe inloggegevens voor deze vernieuwde omgeving.
Deze stap is nodig om de RI&E toekomstbestendig te houden. Jouw bestaande gegevens blijven uiteraard beschikbaar, alleen staan ze vanaf 1 augustus in de nieuwe digitale omgeving.
Wanneer je als gebruiker geregistreerd staat in het systeem ontvang je na de systeemwijziging een mail met een inloginstructie. Bewaar die mail of volg gelijk de instructie op. De mail heeft als afzender Noreply@kader-qnect.nl. Het kan zijn dat deze in je spam-box terecht komt.
De werkwijze is op hoofdlijnen vergelijkbaar met wat je nu gewend bent in het AMS. Nieuw is een online Support Portal waar je een FAQ, een e-learning en de handleiding kunt vinden. Wanneer je in Qnect-RI&E bent ingelogd, kun je rechts bovenin op het vragenteken klikken om naar de Support Portal te gaan.
Verder zijn er verbeteringen gemaakt voor onder andere het invullen van vragenlijsten, het uitzetten van acties en het volgen van de voortgang. Ook is er een dashboard dat een overzicht geeft van de stand van zaken. De RI&E zal binnenkort ook inhoudelijk een update krijgen. Daarover hoor je aan het eind van de zomer meer.
Het nieuwe systeem heet Qnect-RI&E en heeft het volgende beeldmerk.
Heb je vragen over het inloggen op het nieuwe systeem? Dan kan je contact opnemen met het Customer Success Team, oftewel: de helpdesk van Qnect. De helpdesk is op werkdagen bereikbaar tussen 08.30 en 17.00 uur via digital@kader.nl of via (088) 995 13 05.
Heb je andere vragen over overgang van de RI&E? Neem dan contact op met BOVAG Ledenadvies (030) 659 53 00 of ledenadvies@bovag.nl.