De pagina wordt geladen...
Om consumenten bewust te maken van de voordelen van motoronderhoud in het najaar, voert BOVAG weer campagne. Er verschijnen in totaal drie advertenties in MOTO73 en één in Promotor. Je ontvangt binnenkort een exemplaar van MOTO73 in de brievenbus. Ook staat in de nieuwste aflevering van ‘Wegwijs met BOVAG’ motoronderhoud in het najaar centraal. Om dit ook te promoten onder jouw klanten, kun je de promotiematerialen in de gratis toolkit gebruiken.
Veel consumenten zetten hun motor eind van het jaar in de stalling om in het voorjaar weer op te stappen. Ze bedenken vaak op het laatste moment dat hun motor een check van de BOVAG-vakman nodig heeft om weer veilig de weg op te gaan. Dit zorgt voor grote drukte in de werkplaats in het voorjaar, met langere wachttijden voor motorrijders. BOVAG wil juist consumenten verleiden om in het najaar naar jouw bedrijf te komen, zodat zij zonder wachttijd bij jou terecht kunnen en de drukte in de werkplaats beter verdeeld is over het jaar. Daarom promoot BOVAG dit jaar weer motoronderhoud in het najaar. Bekijk hier de advertentie die in de motortijdschriften verschijnt.
De nieuwste aflevering van de YouTube-serie ‘Wegwijs met BOVAG’ staat ook in het teken van motoronderhoud in het najaar. Presentator Mark van Welzenis geeft daarin tips om de motor voor te bereiden op de winter en benadrukt de voordelen van motoronderhoud in het najaar. BOVAG promoot deze video op YouTube, Facebook en Instagram. Je mag het filmpje uiteraard ook delen op jouw website en/of social-mediakanalen.
Doe ook mee en verspreid de boodschap onder jouw (potentiële) klanten. Je kunt de promotiematerialen hieronder gratis downloaden.
Natuurlijk kun je de MOTO73 die je binnenkort ontvangt ter inzage op de koffietafel leggen. Zo krijgt de advertentie nog meer kijkers!