De pagina wordt geladen...

Bovag logo
BOVAG Consumentenvoorlichting & Bemiddeling twee ochtenden per mail
0%
Terug

BOVAG Consumentenvoorlichting & Bemiddeling twee ochtenden per mail

Laatste update 22 juni 2021Leestijd: 1 min
Artikel header afbeelding

De dienst BOVAG Consumentenvoorlichting & Bemiddeling is op dinsdag 22 juni en donderdag 8 juli in de ochtend uitsluitend per mail te bereiken. Om u beter van dienst te kunnen zijn en blijven, volgen de mensen van BOVAG Consumentenvoorlichting & Bemiddeling twee ochtenden een training. Vanaf 13.30 uur zijn zij beide dagen weer bereikbaar.

Wanneer u tijdens de afwezigheid van BOVAG Consumentenvoorlichting & Bemiddeling naar het nummer belt, krijgt u wel de mogelijkheid om uw telefoonnummer in te spreken en een boodschap achter te laten. Dan bellen we u zodra het kan terug. Ook kunt u ervoor kiezen om een e-mail te sturen naar

hulpbijklachten@bovag.nl

. Gaat de klacht over viaBOVAG.nl dan kunt u een mail sturen naar

hulp@viabovag.nl

.

Bezig met laden...

Door gebruik te maken van onze website geef je toestemming voor het plaatsen van tracking cookies.