De pagina wordt geladen...

Bovag logo
BOVAG centraal meldpunt problemen reparatie- en onderhoudsinformatie
0%
Terug

BOVAG centraal meldpunt problemen reparatie- en onderhoudsinformatie

Laatste update 21 november 2024Leestijd: 1 min
melden. vier bellen

Wanneer je problemen hebt met het verkrijgen van merkspecifieke reparatie- en onderhoudsinformatie via de fabrikant, dan kun je dat voortaan melden bij BOVAG. Voorheen deed je dat bij de RDW. In overleg met de RDW is besloten dat BOVAG verzamelt, controleert en het gebundeld aanlevert bij de RDW. Deze spreekt vervolgens met de verzamelde problemen en klachten de fabrikant aan.

Melden van ‘onvoldoende toegang’ kan via onderstaande button. Denk hierbij aan het geen hebben van toegang tot: training, digitaal serviceboekje, reparatierichtlijnen, reparatie- en onderhoudsinformatie of OBD-toegang.

Melden 'onvoldoende toegang'

Voor informatie over reparaties kun je terecht op mijn.bovag.nl/bovagschadesupport. Hier vind je naast OEM-informatie (de weg naar bijna zestig fabrikantenportals) ook BOVAG Reparatietips, het Kantinejournaal en Kantinepraat (blad en filmpjes over specifieke reparaties) en via deze pagina kun je ook de hulp inschakelen van BOVAG Schadesupport die met jou meekijkt naar jouw specifieke reparatievraag.

Bezig met laden...

Door gebruik te maken van onze website geef je toestemming voor het plaatsen van tracking cookies.