De pagina wordt geladen...
Zeven luisteraars van radiozender 100% NL genoten deze zomer een week lang van een gratis huurauto naar keuze, aangeboden door een BOVAG-verhuurbedrijf. De huurauto werd gepromoot als de ideale oplossing voor de vakantieperiode, en was onderdeel van de BOVAG-campagne ‘Wat kan er wel? Kijk op BOVAG.nl’. 1,3 miljoen luisteraars van 100% NL hoorden deze boodschap.
100% NL-presentator Barry Paf gaf in juli een week lang elke dag in zijn populaire ochtendshow (en via social media) een voucher weg voor een week lang autohuur naar keuze bij een BOVAG-lid. Het enige wat de luisteraars moesten doen, was zich aanmelden bij het radiostation met een klinkende motivatie. Via de Facebook- en Instagram-pagina’s van 100% NL werden ook nog eens twee vouchers beschikbaar gesteld. Deze vouchers konden door de winnaars worden ingeruild voor een huurauto naar keuze en de BOVAG-bedrijven hebben deze vouchers op hun beurt gedeclareerd bij BOVAG. De BOVAG-actie werd onder de noemer van ‘100% NL Routeplanner’ gehouden op radiozender 100% NL.
De radiocampagne heeft met bijna 250 BOVAG-spotjes zo’n 1,3 miljoen luisteraars bereikt, die elk gemiddeld 7,5 keer de boodschap van de BOVAG-verhuurbedrijven hebben gehoord. De berichten van 100% NL op Facebook hebben een gemiddeld bereik van 48.000 en die op Instagram 20.000.
De consumentenactie was onderdeel van de publiekscampagne ‘Wat kan er wel? Kijk op BOVAG.nl’, die bedoeld is om de business van BOVAG-leden (verder) aan te jagen. Dat deed BOVAG afgelopen zomer door consumenten te laten zien dat er – ondanks de coronabeperkingen – veilige en inspirerende mogelijkheden zijn om deze zomer in eigen land door te brengen of naar het buitenland op vakantie te gaan. De boodschap was: of je nu met je eigen auto, een huurauto, de motor, fiets, caravan of camper op pad gaat, kies voor de betrouwbaarheid en het vakmanschap van de BOVAG-bedrijven.