De pagina wordt geladen...
De BOVAG Autowasbon is vorig jaar mei gelanceerd en inmiddels doet zo’n zeventig procent van de BOVAG-autowasbedrijven mee (en 85 procent van de BOVAG-leden met een kettingbaan). Ook zijn er inmiddels al een paar duizend bonnen afgenomen door BOVAG-bedrijven, met name autobedrijven, fleetowners en leasemaatschapijen. Een mooie start voor de BOVAG Autowasbon.
De BOVAG Autowasbon is bedoeld voor onder meer autobedrijven aangesloten bij BOVAG. Zij kunnen hun klanten de BOVAG Autowasbon cadeau doen. Bijvoorbeeld na een apk of onderhoudsbeurt. Die klanten kunnen de bon verzilveren bij een van de BOVAG-autowasbedrijven.
Erik Stern, van BOVAG Autowas- en Poetsbedrijven: “De BOVAG Autowasbon is een mooi instrument om klanten te binden. Het is een B-to-B product. De bon wordt dus niet rechtstreeks aan consumenten verkocht, maar aan BOVAG-leden, die hem kunnen inzetten als incentive voor hun klanten. Het is een mooi voorbeeld van samenwerking en synergie tussen verschillende BOVAG-sectoren. Een marktverkenning leert dat er veel belangstelling is bij met name autobedrijven voor de BOVAG Autowasbon.”
De BOVAG Autowasbon vertegenwoordigt geen bedrag, maar een basis wasbeurt. Het is aan de autowasbedrijven zelf om daar invulling aan te geven. Bekijk hier de nu deelnemende locaties.