Hoe herken je criminaliteit aan de verhuurbalie? En hoe ga je verstandig om met lastige of zelfs agressieve klanten? BOVAG geeft op donderdag 16 mei weer de eendaagse training die baliemedewerkers helpt om te gaan met criminaliteit en agressie. Deze dag is ook geschikt voor managers die baliemedewerkers aansturen. Een belangrijke basistraining, die zorgt dat jouw personeel sterker in zijn schoenen staat. Er zijn nog enkele plekken beschikbaar, dus meld je medewerker(s) snel aan!
Tijdens de training behandelen experts op het gebied van fraude(preventie) en ervaringsdeskundigen de volgende onderwerpen:
- Verdachte situaties herkennen
- Onderscheid maken tussen malafide en bonafide klanten
- Slecht nieuwsgesprek voeren
- Legitimatie controleren
- Wetgeving
- Handige BOVAG-hulpmiddelen gebruiken
De training ‘Omgaan met criminaliteit en agressie’ vindt plaats op 16 mei, van 9.00 tot 17.00 uur bij Innovam in Nieuwegein.
Meer informatie en aanmelden
Vervolgtraining De-escaleren kun je leren: nieuwe datum bij voldoende aanmeldingen
Er is ook een training die dieper ingaat op ongewenst en agressief gedrag van huurders: ‘De-escaleren kun je leren’. Deze is voor mensen die ‘Omgaan met criminaliteit en agressie’ hebben gevold of voor wie al ervaring heeft in de verhuurbranche en wil oefenen met dit onderwerp. Bij voldoende aanmeldingen wordt er een nieuwe datum voor deze training geprikt. Kijk voor meer informatie en om aan te melden op
deze pagina.