De pagina wordt geladen...

Bovag logo
Veel landelijke media-aandacht voor de motor(beurs)
0%
Terug

Veel landelijke media-aandacht voor de motor(beurs)

Laatste update 01 januari 2020Leestijd: 1 min
Artikel header afbeelding

Afgelopen week stond in het teken van de eerste MOTORbeurs sinds corona. Mede dankzij de campagne van BOVAG was er grootschalige landelijke media-aandacht voor de motorfiets in Nederland. Ons persbericht werd opgepakt door onder andere de NOS, Telegraaf, Nu.nl en alle grote radiostations.

Try the Bike

Traditiegetrouw organiseerde BOVAG Try the Bike op de MOTORbeurs. Samen met deskundige BOVAG-rijinstructeurs hebben ruim 320 mensen hun eerste meters gemaakt op een motorfiets. Meer dan de helft daarvan was dit jaar vrouw. Hart van Nederland maakte daar een item over: bekijk het item hier.

"Motorrijden is voor iedereen: de een heeft er meer gevoel voor dan de ander, maar zonder uitzondering hebben onze instructeurs iedereen (zelfstandig) aan het rijden gekregen", aldus Maarten Mastop, branchemanager BOVAG Gemotoriseerde Tweewielerbedrijven. "De rijervaring staat altijd centraal, maar de verschillende nieuwe motoren waar men op kon rijden zorgde ook voor de nodige aandacht. De eerste motor waar je op reed; dat vergeet je nooit meer."

BOVAG in de media:

Bezig met laden...

Door gebruik te maken van onze website geeft U toestemming voor het plaatsen van tracking cookies.