De pagina wordt geladen...
BOVAG voert deze maanden campagne om mensen zo veilig en zorgeloos mogelijk op vakantie laten gaan.
Half mei was er dankzij BOVAG in de media al veel aandacht voor de veiligheid van caravans. We haalden onder meer de voorpagina van het Algemeen Dagblad, Jinek, EenVandaag en Hart van Nederland.
Komende weken vraagt BOVAG wederom aandacht voor veilig en zorgeloos op vakantie gaan, dit keer gericht op vakantiegangers die met de auto op reis gaan. Dat doet BOVAG aan de hand van een onderzoek onder ruim 1.000 autobezitters (uitgevoerd door MultiScope) waaruit blijkt dat van de mensen die met de auto op vakantie gaan, 40 procent kiest voor een vakantiecheck vooraf. Dat is best een hoog percentage voor een vrijwillige check, maar er is ook nog volop ruimte voor groei. 55-plussers kiezen veel vaker voor een vakantiecheck (47%) dan autobezitters tussen 18 en 34 jaar (23%). Terwijl aangenomen mag worden dat die jongere groep vaker in een wat oudere auto rijdt. Daar is dus de meeste winst te boeken.
Om de PR rondom de vakantiecheckcijfers te ondersteunen, gaat BOVAG via een aantal kanalen campagne voeren:
Ook meedoen? Download hieronder de toolkit.
Al deze kanalen verwijzen naar de speciale actiepagina: BOVAG - Voor vertrek vakantiecheck. Daarop geeft BOVAG consumenten nog meer tips voor goede vakantievoorbereiding en een veilige reis. Natuurlijk staat het zoeken van een BOVAG-bedrijf in de buurt op deze actiepagina overal centraal.