Volop media-aandacht voor caravans en campers

Laatste update 13 oktober 2021 Leestijd: 3 min

Rondom de Kampeer en Caravan Jaarbeurs was er veel aandacht van de media voor de populariteit van caravans en campers. Het persbericht van KCI en BOVAG over de verkoopcijfers tot en met het derde kwartaal van 2021 leidde tot meerdere TV-reportages en krantenartikelen.

Op woensdag 6 oktober, tevens de eerste dag van de beurs, publiceerde De Telegraaf een artikel over de verkoopcijfers inclusief foto van de beursopbouw daags ervoor, terwijl NU.nl al op 2 oktober uitpakte met een stuk over de groei in het totale aantal caravans sinds afgelopen voorjaar. Die woensdagochtend zond het Radio 1 Journaal een reportage vanaf de beursvloer uit en datzelfde deden WNL Goedemorgen Nederland én het NOS Journaal op TV. ’s Avonds was het op de televisie de beurt aan wederom het NOS Journaal van zes uur en de vroege en late edities van Hart van Nederland op SBS. Bij elkaar opgeteld zagen bijna 5 miljoen mensen de TV-reportages. Onder andere De Volkskrant besteedde later in de week ook nog uitgebreid aandacht aan het sentiment op de beursvloer. Tijdens de Kampeer en Caravan Jaarbeurs verzorgde BOVAG samen met de NKC korte rijvaardigheidstrainingen met een caravan en een camper onder leiding van een deskundige instructeur. Alle dagen was deze activiteit volledig volgeboekt.

Een selectie van de media-aandacht:

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring