BOVAG Consumentenvoorlichting & Bemiddeling twee ochtenden per mail

Laatste update 22 juni 2021 Leestijd: 1 min

De dienst BOVAG Consumentenvoorlichting & Bemiddeling is op dinsdag 22 juni en donderdag 8 juli in de ochtend uitsluitend per mail te bereiken. Om u beter van dienst te kunnen zijn en blijven, volgen de mensen van BOVAG Consumentenvoorlichting & Bemiddeling twee ochtenden een training. Vanaf 13.30 uur zijn zij beide dagen weer bereikbaar.

Wanneer u tijdens de afwezigheid van BOVAG Consumentenvoorlichting & Bemiddeling naar het nummer belt, krijgt u wel de mogelijkheid om uw telefoonnummer in te spreken en een boodschap achter te laten. Dan bellen we u zodra het kan terug. Ook kunt u ervoor kiezen om een e-mail te sturen naar hulpbijklachten@bovag.nl. Gaat de klacht over viaBOVAG.nl dan kunt u een mail sturen naar hulp@viabovag.nl.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring