Online zomercampagne BOVAG Verhuurbedrijven van start

Laatste update 01 juli 2021 Leestijd: 1 min

In samenwerking met 100%NL Magazine promoot BOVAG Verhuurbedrijven de komende zes weken het gebruik van een huurauto onder particulieren. Met een gegarandeerd bereik van 1 miljoen consumenten zet 100%NL de BOVAG-leden in de spotlights op hun website en in de socialmediakanalen.

De komende weken verschijnt elke donderdag een inspirerend verhaal over de vele mogelijkheden van een huurauto, te beginnen met een roadtrip langs wijngaarden op: www.100pmagazine.nl/lifestyle/wijnroutes-door-europa. De serie wordt eind juli afgesloten met een grootse actie, waarmee de lezers een lang weekend met een cabrio van een BOVAG-verhuurbedrijf kunnen winnen. Alle artikelen krijgen een verwijzing vanuit de accounts van 100%NL Magazine op Facebook (70.000 volgers) en Instagram (17.000 volgers). De website telt maandelijks 850.000 unieke bezoekers en 2,5 miljoen paginaweergaven. Circa 85 procent van de volgers en bezoekers is vrouw, waarvan bijna de helft tussen 25 en 45 jaar.
 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring