Nieuwe wintercampagne: ‘Had het hele leven maar BOVAG Garantie’

Laatste update 16 december 2021 Leestijd: 2 min

BOVAG voert in december en januari campagne om het sterke BOVAG-merk te onderhouden en nog de diverse vormen van BOVAG Garantie nog eens onder de aandacht van de consument te brengen. Die garantie is bij de klant vaak doorslaggevend bij het kiezen van een verkoopadres blijkt uit onderzoek. De nieuwe slogan ‘Had het hele leven maar BOVAG Garantie’ is in totaal vier weken te zien op digitale snelwegmasten, digitale billboards in de stad en aan schermen bij tankstations. De campagne zal 42 miljoen keer iemand bereiken. 

Het kan tegenzitten in het leven, net als bij het kopen van bijvoorbeeld een fiets, caravan of auto. Als je kiest voor een gebruikt voertuig met BOVAG Garantie, is een tegenvaller niet zo erg. Want die wordt opgelost onder garantie. Daarom de slogan: ‘Had het hele leven maar BOVAG Garantie’. De diverse uitingen gebaseerd op deze slogan zijn twee keer twee weken te zien in december en januari. Eerst voor de kerst, in week 50 en week 51. Vervolgens na de jaarwisseling, in week drie en week vier.

De brede BOVAG-campagne is een aanvulling op de grootschalige tv- en online campagne van viaBOVAG.nl, diverse productspecifieke reclamecampagnes die dit jaar hebben gedraaid en op de instructiefilmpjes ‘BOVAG zoekt het uit’ op het YouTube-kanaal van BOVAG.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring