Bovemij komt met hulppakket voor BOVAG-ondernemers

Laatste update 20 maart 2020 Leestijd: 3 min

Bovemij komt vandaag met een stevig pakket hulpmaatregelen om BOVAG-ondernemers in deze zware dagen te ondersteunen. Dat doet Bovemij op een drietal gebieden: online, liquiditeit en juridische bijstand.

1. Bovemij helpt zijn klanten om online business te kunnen blijven doen 

Het is voor ondernemers van bijzonder groot belang dat zij online hun business kunnen blijven draaien. Om hen daarbij te helpen, komt Bovemij met de volgende ondersteunende maatregelen: 
  • Geen abonnementskosten en gratis leads voor viaBOVAG.nl 
ViaBOVAG.nl staat voor een periode van 3 maanden kosteloos open voor alle BOVAG-auto- en motorbedrijven. BOVAG-ondernemers krijgen in die maanden dus geen factuur voor het adverteren en ontvangen van leads van viaBOVAG.nl. BOVAG-fietsondernemers kunnen vanaf eind mei profiteren van een kosteloze periode van 6 maanden. 
  • Geen kosten voor Mobi-id 
Om toegang te krijgen tot de platformdiensten van Bovemij en RDC is Mobi-id nodig. De kosten die daarmee gepaard gaan, komen de komende drie maanden voor alle klanten van Bovemij en RDC te vervallen. Daarmee is ook de toegang tot viaBovemij.nl (mijnOndernemersportaal.nl) de komende drie maanden gratis. 

2. Bovemij helpt klanten bij aantoonbare acute liquiditeitsproblemen bij wegvallen van omzet

Bovemij begrijpt dat het voor veel bedrijven moeilijk is om het mogelijke omzetverlies (en de impact daarvan op de liquiditeitspositie) op dit moment al in te schatten. De zakelijke mobiliteitsverzekerden biedt Bovemij - wanneer zij aantoonbare acute liquiditeitsproblemen hebben – daarom de mogelijkheid om hun zakelijke verzekeringspremies pas later te betalen. 

Voor de zakelijke klanten van het Financieringsbedrijf en hun klanten hebben de overheid en de banken inmiddels een groot pakket aan steunmaatregelen getroffen. Bovemij is in nauw gesprek met die banken om daar waar mogelijk een passende oplossing te bedenken. Bovemij zet extra capaciteit in om hen maximaal te ondersteunen in deze hectische periode.

3. Bovemij helpt klanten met gratis juridische bijstand bij alle coronavragen

Veel van de Bovemij-verzekerden zullen op dit moment juridische vragen hebben die te maken hebben met (de gevolgen van) het coronavirus. Hoe ga ik om met werktijdverkorting/noodloket? Met leveranciers? Of met niet betalende afnemers? De juridische experts van Bovemij helpen hen daar gratis bij. 

Meer info volgt

Voor al uw vragen over deze ondersteunende maatregelen kunt u terecht bij uw eigen contactpersonen bij Bovemij. De komende tijd zullen de medewerkers van het Verzekeringsbedrijf, Financieringsbedrijf en Databedrijf en van de platforms viaBOVAG.nl en viaBovemij.nl (mijnOndernemersportaal.nl) met nadere informatie komen over de ondersteunende maatregelen. Bovemij waarschuwt dat het bedrijf door de piekbelasting wellicht soms wat minder goed bereikbaar is dan normaal.  

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring