Respons BOVAG WinterWasWeken overtreft resultaat 2019

Laatste update 24 januari 2020 Leestijd: 2 min

De respons van consumenten op de BOVAG WinterWasWeken heeft na de eerste drie weken reeds het resultaat van de gehele campagne vorig jaar overtroffen. Van 1 januari tot en met 22 januari zijn er 40.357 kanskaarten verzilverd, terwijl dat er vorig jaar tijdens de gehele periode 38.000 waren. Tot en met 10 februari kunnen klanten nog online hun wincode invoeren.

Naar verwachting zullen gedurende de hele maand januari zo’n 430.000 kanskaarten worden uitgereikt door de ruim tachtig deelnemende BOVAG-autowas- en poetsbedrijven. Bij elke was- of poetsbeurt ontvangt de klant zo’n kaart en met de unieke code kunnen online maar liefst drie cadeaus worden geïnd: een gratis krantenabonnement, een gratis tweede kaartje voor een dagje uit en een reisvoucher van vijftig euro bij Tjingo. Daarnaast maakt men kans op een van de zeventig prijzen - variërend van dakkoffers tot stedentrips - en de hoofdprijs is een cheque van 10.000 euro voor een auto naar keuze op BOVAG’s eigen occasionsite viaBOVAG.nl.

Doorslaand succes

Erik Stern, branchemanager BOVAG Autowas- en Poetsbedrijven: "Deze aantallen betekenen dat elk deelnemend BOVAG-lid sowieso de contactgegevens van gemiddeld zo’n vijfhonderd consumenten gaat ontvangen na afloop van de campagne. Ze mogen die klanten dan nogmaals benaderen voor eigen doeleinden. De actie is wederom een doorslaand succes, de conversie is van zeer hoog niveau en de consument blijkt erg vatbaar voor ons prijzenpakket en natuurlijk de mooie cadeaus."

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring