Record: viaBOVAG.nl trekt 1,2 miljoen bezoeken in januari

Laatste update 17 februari 2020 Leestijd: 2 min

ViaBOVAG.nl heeft in de eerste maand van 2020 volop campagne gevoerd op tv en online. Dat leverde in januari 1,2 miljoen websitebezoeken op. Dat is een verdubbeling van de websitebezoeken ten opzichte van een jaar geleden. 

Ook leverde viaBOVAG.nl dit jaar weer de superhoofdprijs van de BOVAG WinterWasWeken, een auto naar keuze ter waarde van € 10.000,-. Ook dit verhoogde de naamsbekendheid en de websitebezoeken van viaBOVAG.nl. Iedereen die in de maand januari een auto liet wassen of poetsen bij een deelnemend BOVAG-bedrijf en kans wilde maken op de hoofdprijs, ging naar het aanbod van viaBOVAG.nl en vulde het kenteken van de auto naar keuze in op de actiewebsite. 

ViaBOVAG.nl eerste keuze

ViaBOVAG.nl is steeds beter in staat om de voorkeurspositie in te nemen onder consumenten die overwegen om een tweedehands auto aan te schaffen. Onder mensen die viaBOVAG.nl kennen, is bij één op de drie mensen (29 procent) viaBOVAG.nl de eerste keuze. Dat is een toename van bijna 10 procent ten opzichte van het eerste kwartaal van 2019. Op de tweede plaats staat Marktplaats, maar het aantal mensen dat hier als eerste voor kiest ligt aanzienlijk lager: 14 procent. Dit blijkt uit onderzoek van MeMo2, dat regelmatig onderzoek doet naar de ontwikkeling van het merk. 

Voorkeur-viaBOVAG-nl.pngKlik hier voor al het nieuws over viaBOVAG.nl

 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring