Occasiondagen promoten bezoek aan BOVAG-caravan of -camperbedrijf; doe ook mee aan deze campagne

Laatste update 21 februari 2020 Leestijd: 3 min

Tijdens de BOVAG Occasiondagen van 10 t/m 19 april worden consumenten verleid om een aankoop te doen bij een BOVAG-kampeerbedrijf. Deze campagne is onderdeel van de grootse Kampeer 10-daagse van de ANWB, waar BOVAG op aanhaakt. Dit evenement is gericht op familiekampeerders, in het hele land worden leuke activiteiten, workshops en (verkoop)acties gehouden. Ook uw bedrijf kan meedoen en profiteren van de grote publiciteit rondom de 10-daagse en van de social-mediacampagne van BOVAG.

Eenmaal kennis gemaakt met de voordelen en zekerheden van BOVAG, dan wil de consument niet meer anders. Daar gelooft BOVAG in. Om families te verleiden tot een bezoek aan een BOVAG-kampeerbedrijf tijdens de 10-daagse, geven we hele mooie cadeaupakketten weg. Als een consument in deze periode een caravan, vouwwagen of camper bij één van de deelnemende bedrijven koopt, dan krijgt hij het Zorgeloos op Vakantie Pakket ter waarde van 50 euro cadeau. En bezoekers van de 10-daagse krijgen altijd een kleinigheid cadeau. 

Daarnaast kunt u extra activiteiten op uw locatie verzorgen: 
  • De BOVAG Zorgeloze Vakantie Workshop: waarbij u klanten een kijkje geeft in de werkplaats en ze handige tips en trics geeft over bijvoorbeeld inpakken, beladen en stallen. 
  • De BOVAG Kampeercheck Challenge: tijdens de roadshow door Nederland kunt u klanten uitdagen om verborgen gebreken te vinden aan de rondreizende caravan. Hier kunt u uw bedrijf voor openstellen. 
Meedoen aan de BOVAG Occasiondagen kan al vanaf 150 euro, daarvoor krijgt u een pakket met een aantal cadeaupakketten en promotiemateriaal. Ook heeft de BOVAG Ledenwinkel speciale aanbiedingen, zoals cadeausets en pakketjes om weg te geven aan klanten. Meer informatie vindt u op mijn.bovag.nl/occasiondagen.

Groot bereik

In het voorjaar gaan met name familiekampeerders zich oriënteren op de aanschaf van een (gebruikt) kampeermiddel. Die oriëntatie begint nu in de meeste gevallen op Marktplaats en daar wil BOVAG graag iets aan veranderen. Een kampeermiddel is immers een technisch product dat men veel beter bij een vakman kan kopen. Het BOVAG-kampeerbedrijf dus. Om deze boodschap tussen de oren te krijgen bij (startende) familiekampeerders is BOVAG aangehaakt op de festiviteiten van ANWB. ANWB zorgt voor veel publiciteit rondom de 10-daagse. Het bereik van de ANWB-media is groot en daar maakt BOVAG graag gebruik van. En BOVAG zal ook zelf campagne voeren voor de BOVAG Occasiondagen. 

Doe mee en lift mee op de publiciteit die ANWB en BOVAG tijdens de 10-daagse genereren! 

Ga voor meer informatie en om aan te melden voor de BOVAG Occasiondagen naar mijn.bovag.nl/occasiondagen

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring