57.000 consumenten namen deel aan BOVAG WinterWasWeken

Laatste update 13 februari 2020 Leestijd: 2 min

De ruim 80 BOVAG-autowas- en -poetsbedrijven die deelnamen aan de actie WinterWasWeken hebben in totaal 414.800 kanskaarten ontvangen om in de maand januari uit te delen aan hun klanten. Daarvan zijn er maar liefst 56.827 online verzilverd door consumenten, oftewel een -zeer hoge- conversie van 13,7 procent.

De klanten konden online de wincode van hun kanskaart invoeren en daarmee sowieso drie cadeaus claimen: een tijdelijk abonnement op een krant naar keuzen, een reisvoucher van 50 euro en een gratis tweede kaartje voor een dagje uit. Naast de tientallen prijzen, zoals dakkoffers en navigatiesystemen, werden in januari elke week twee hoofdprijzen verloot: een stedentrip naar keuze van Tjingo en een vakantie bij CenterParcs. Deze prijzen zijn gewonnen door klanten van de deelnemende BOVAG-bedrijven Effe Wassen, BOB Autowas, Carwash & Co, Washin7, Carwash Westland, Auto West en Autobedrijf van der Jagt en Willemse. Ruim 19.000 mensen hebben bij hun deelname actief aangegeven in de toekomst informatie en aanbiedingen van ‘hun’ autowas- of poetsbedrijf te willen ontvangen en daarnaast wilden ruim 28.500 consumenten meedingen naar de superhoofdprijs, bestaande uit een cheque van 10.000 euro voor een auto naar keuze op de website viaBOVAG.nl. De winnaar van die cheque wordt eind februari bekend gemaakt.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring