ViaBOVAG.nl start met call tracking via AdCalls

Laatste update 22 mei 2019 Leestijd: 2 min

viaBOVAG.nl gaat vanaf eind deze week de telefonische conversie van de website richting de autobedrijven meten middels call tracking. Met call tracking kun je niet alleen meten of iemand geklikt heeft op 'toon telefoonnummer', maar ook kun je vaststellen of de klant daadwerkelijk heeft gebeld.

Met call tracking krijgen we inzicht in deze telefonische conversies. Deze data is essentieel om het maximale rendement uit onze marketingcampagnes te halen en de resultaten van viaBOVAG.nl te beoordelen. Door call tracking in te zetten op viaBovag.nl wordt inzichtelijk hoe potentiële klanten in contact zijn gekomen met het autobedrijf.

Concreet: In onze rapportages kunnen deelnemers straks zien of en hoe vaak ze gebeld zijn vanuit viaBOVAG.nl. Ook wordt het telefoongesprek aangekondigd door een korte melding vóór het telefoongesprek.

Wat moet u zelf doen om te profiteren van call tracking?


U werkt al samen met AdCalls: 
Dan hoeft u niets te doen. De resultaten van viaBOVAG.nl zijn direct ook zichtbaar in uw AdCalls dashboard.

U gebruikt een andere partij: 
U kunt een afwijkend telefoonnummer doorgeven via autobedrijven@viabovag.nl. AdCalls zorgt dat de telefoontjes worden doorgeschakeld naar dit nummer.


Klik hier voor al het nieuws over viaBOVAG.nl

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring