Nieuwe grootschalige campagne viaBOVAG.nl mét winactie van start

Laatste update 10 mei 2019 Leestijd: 2 min

ViaBOVAG.nl is op maandag 6 mei weer losgegaan met een grootschalige campagne. De occasionwebsite wordt deze maand volop gepromoot op tv, radio en online. De vernieuwde tv-commercials zijn onder andere te zien rond de halve finales van de EUFA Champions League en Europa League. Deze keer zit er een mooie actie aan vast: consumenten kunnen een auto ter waarde van € 15.000,- winnen, die ze uitzoeken op viaBOVAG.nl. Doel van de actie is om nog meer mensen bekend te maken met viaBOVAG.nl en daarmee leads te genereren voor adverteerders.

De tv-commercial bestaat uit twee delen: een opvallende commercial van twintig seconden over wat viaBOVAG.nl is en een korte tag-on die later in het reclameblok terugkomt. Dat is een filmpje van tien seconden over de actie ‘zoek en win je volgende auto t.w.v. € 15.000 op viaBOVAG.nl’ die consumenten stimuleert de website te bezoeken. Om kans te maken op de hoofdprijs moeten consumenten via de actiebanner op viaBOVAG.nl drie vragen beantwoorden over de drie viaBOVAG.nl-zekerheden.

Bekijk hieronder een van de nieuwe commercials met de tag-ons over de winactie:



Klik hier voor al het nieuws over viaBOVAG.nl

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring