Vijfhonderd deelnemers aan 100% onderhouden

Laatste update 11 juli 2019 Leestijd: 2 min

Vijfhonderd autobedrijven en -dealers in Nederland bieden hun klanten 100 procent onderhouden aan. ‘Een mijlpaal naar transparanter onderhoud’ volgens directeur Anton Pluim van de stichting 100% onderhouden. De heer Pluim heette de vijfhonderdste deelnemer, Autohuis de Poort persoonlijk welkom.

Deelnemers aan 100% onderhouden maken het voor autokopers direct inzichtelijk of een occasion alle benodigde onderhoud heeft gehad. Kopers vinden dit erg belangrijk en zijn zelfs bereid een hoger bedrag te betalen voor hun auto wanneer deze het label 100% onderhouden heeft.
 
Het kwaliteitskeurmerk 100% onderhouden is ontwikkeld om de transparantie te bevorderen en het aanbod van serieuze bedrijven meer onderscheid te geven. De consument kan zo makkelijker het kaf van het koren scheiden. Inmiddels wordt het label prominent getoond op de grote occasionportalen direct bij de betreffende auto. Deelnemende autobedrijven volgen een training en worden getoetst door schouwingen.

Foto: Directeur Enrico Kroon van Autohuis de Poort (rechts) neemt de felicitatie in ontvangst van Anton Pluim, directeur van de stichting 100% onderhouden.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring