Het aantal bezoekers van viaBOVAG.nl groeit fors dankzij de grootschalige tv-campagne die dit jaar is gestart. Alleen al in het eerste weekend van januari werden 20.000 websitebezoeken per dag genoteerd. De eerste spotjes werden op 1 januari uitgezonden, tijdens de finale van WK Darts.
Met drie verschillende commercials trekt BOVAG massaal de aandacht van de consument naar viaBOVAG.nl toe. En dat heeft impact! Het aantal bezoeken op de website groeide van circa 5.000 dagelijkse bezoeken in november, naar 10.000 dagelijkse bezoeken in december, naar bijna 20.000 bezoeken per dag in het eerste weekend van januari. Naast tv wordt in 2019 ook vol ingezet op radioreclame en online promotie in allerlei vormen.
De reden voor deze forse reclame-investering is om meer leads creƫren voor deelnemende BOVAG-bedrijven. Er is nu al te zien dat het aantal leads evenredig snel stijgt met de toenemende bezoeken op viaBOVAG.nl, met een keurige vier procent conversie.