BOVAG-brede bannercampagne van start

Laatste update 09 maart 2018 Leestijd: 2 min

De bannercampagne van BOVAG is weer van start gegaan. BOVAG adverteert al een paar jaar succesvol met sector- en productspecifieke banners, van e-bike tot aanhangwagen en van auto tot rijles, en doet dat op online plekken waar consumenten gevoelig zijn voor de BOVAG-boodschap van betrouwbaarheid en kwaliteit.

Het zijn online plekken waar consumenten zich oriënteren op de aanschaf van een scooter of caravan. Of waar ze informatie zoeken over reparatie of onderhoud. Plekken waar de boodschap aankomt, zo leert consumentenonderzoek. Consumenten waarderen de BOVAG-banners en vinden ze relevante en niet irritant, zo blijkt uit dat zelfde onderzoek.


Waar mogelijk wordt qua timing van de banners ook rekening gehouden met seizoensinvloeden. Dat speelt bijvoorbeeld bij e-bikes en caravans en campers. BOVAG schiet dus goed getimed met scherp op internet, en niet met hagel. Dat scheelt in de kosten en levert een zeer efficiënte campagne op om het BOVAG-merk te versterken en consumenten te wijzen op de voordelen van kiezen voor een BOVAG-bedrijf. De campagne wordt ondersteund met gerichteSEA, het inkopen van zoekwoorden op de belangrijkste zoekmachines.
 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring