5 redenen om RODI Fiets in te vullen

Laatste update 04 juli 2018 Leestijd: 2 min

BOVAG houdt tussen 2 en 18 juli weer het Relatie Onderzoek Dealer Importeur (RODI). Hét belangrijkste onderzoek in de fietsbranche. Hieronder vijf redenen waarom u even tien minuten vrij moet maken om ‘m in te vullen!

  1. Krijg inzicht in hoe uw fabrikanten scoren ten opzichte van andere grote merken. U ziet hun goeie punten, maar ook wat de kritiekpunten zijn volgens dealers. Dit helpt u in uw keuze of u zaken wilt blijven doen met deze fabrikant.
  2. BOVAG, het BOVAG Dealerplatform en de dealerverenigingen hebben uw input nodig om te weten wat er speelt in de branche. Alleen dan kunnen zij in gesprek gaan namens de achterban, om kritiekpunten aan te kaarten en tot oplossingen te komen om de positie van de fietsretailer toekomstbestendiger te maken.
  3. De resultaten zijn belangrijk voor het opstarten van de Accell Dealervereniging, zo weten zij met welke prangende onderwerpen zij eind van het jaar aan de slag moeten gaan.
  4. RODI laat de kracht van het collectief zien. Als zoveel mogelijk dealers RODI invullen, wordt het onderzoek betrouwbaarder en moeten fabrikant verbeterpunten van de dealers wel serieus nemen.
  5. De resultaten van RODI worden verwerkt in het Dealeradviesboek. Dit boek kunt u ook zelf gebruiken in de gesprekken die u met de fabrikant voert. Met de mening van andere fietsretailers in de hand staat u sterker, dan wanneer u in uw eentje een knelpunt aankaart.

Vul RODI uiterlijk 18 juli in

In uw mailbox heeft u uitnodiging ontvangen met een link naar de RODI-enquête erin. Heeft u die mail gemist en zit hij ook niet in uw spambox, mail dan naar onderzoek@bovag.nl. U ontvangt dan een nieuwe link.
 

Lees meer over RODI Fiets en het dealeradviesboek

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring