Goed nieuws: dit nieuwe programma helpt u bij online marketing

Laatste update 27 februari 2018 Leestijd: 2 min

Revisiebedrijven kunnen nu ook meedoen met het programma Denk vooruit. Denk digitaal. U weet dat de aankoopreis van uw klant steeds meer verschuift naar online. Reden voor BOVAG om een compleet programma met praktische informatie, inspiratie en concrete trainingen aan te bieden, dat u helpt om beter online zichtbaar te zijn én te blijven bij de klant.

Het programma is laagdrempelig, praktisch en behandelt zowel de online als de offline onderdelen van marketing.

Praktische tools

Hoe komt u online in beeld bij (potentiële) klanten? Zijn communicatievormen als live chat en video een interessante optie voor uw bedrijf en hoe gaat u dan te werk? Hoe creëert u meer conversie op uw website? Hoe gaan andere bedrijven als Transavia en Jumbo om met deze vraagstukken? Deze informatie is te vinden op www.denkvooruitdenkdigitaal.nl. Maar ook:

  • Onderzoeken op het gebied van marketing of over ontwikkelingen binnen uw branche
  • E-learnings: in vijf minuten bijgespijkerd op een bepaald onderwerp
  • Trainingen op online marketinggebied en coachingstrajecten
  • Blogs van (online) marketeers
  • De meestgebruikte begrippen in de (online) marketing uitgelegd
  • De scan die u kunt invullen om te zien waar uw bedrijf staat qua (online) marketing

Workshop: Hoe bereik ik mijn klant?

Vier keer per jaar organiseert BOVAG bovendien de workshop Denk vooruit. Denk digitaal. Deze workshop is gratis toegankelijk voor BOVAG-ondernemers. De eerstvolgende staat gepland op 20 maart aanstaande in het BOVAGhuis in Bunnik. Thema deze keer is ‘Hoe bereik ik mijn klant?’. Sophie van Beijma, directeur Marketing & E-commerce, geeft hier een kijkje in de marketingkeuken van BCC. Meer weten of aanmelden? Kijk op mijn.bovag.nl/workshopdvdd.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring