Dit zijn de 4 speerpunten van BOVAG Fietsbedrijven voor 2018 Laatste update 01 februari 2018 Leestijd: 1 min Twitter Facebook Linkedin Mail Terug Dit zijn de 4 speerpunten van BOVAG Fietsbedrijven voor 2018 Op het jaarcongres van BOVAG Fietsbedrijven presenteerde Willem Helwegen, branchemanager a.i., de speerpunten voor het komende jaar. Centraal staat #hoe BOVAG fietsbedrijven helpt om toekomstbestendig te ondernemen. 1. De positie van leden/dealers in de keten verbeteren door: de Gazelle Dealervereniging te ondersteunen (juridisch, organisatorisch) het Dealeradviesboek uit te brengen (inclusief RODI) de Accell Dealervereniging op te zetten (BOVAG onderzoekt de mogelijkheden) 2. De prestaties in de winkels/werkplaats verbeteren door: de introductie van een vernieuwend verbeterprogramma voor leden (‘De Vakman Game’) in september 3. Leden helpen bij het maken van strategische keuzes door: workshops aan te bieden over bedrijfsoverdracht en -beëindiging (‘Stoppen of doorgaan’) workshops aan te bieden bij het maken van een bedrijfsplan (‘Businessplan in 1 dag’) 4. Proactief lobbyen richting Tweede Kamerleden en ministeries door: samenwerken met branche- en consumentenorganisatie, milieuorganisaties en wetenschappelijke instituten (o.a. betere fiscale positie fiets van de zaak) Lees meer over het fietscongres Delen via: Twitter Facebook Linkedin Mail Deze artikelen zijn ook interessant 2 min 02 mei 2024 [Voorzittersvlog] Han ten Broeke bezoekt Auto Combi in Hardenberg In zijn nieuwste vlog maakt BOVAG-voorzitter Han ten Broeke een stop bij Auto Combi in Hardenberg. Daar spreekt hij met eigenaar en verenigingsbestuurslid Jan Lenters, een man die zijn bedrijfsnaam eer aandoet: hij lijkt bijna alles te combineren op autogebied. Van occasions en nieuwe modellen tot bestelwagens, autoverhuur, leasing, transport, en zelfs een eigen wasstraat en fitnessclub. 1 min 30 april 2024 Bereikbaarheid BOVAG rondom Hemelvaartsdag Op donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag) en vrijdag 10 mei is BOVAG gesloten. De afdelingen Ledenadvies, Ledenadministratie, Schadesupport (technische helpdesk voor schadeherstelbedrijven) en Consumentenvoorlichting & Bemiddeling zijn op die dagen niet bereikbaar. Een e-mail sturen kan wel. Deze wordt op zijn vroegst op maandag 13 mei beantwoord. De e-mailadressen zijn: ledenadvies@bovag.nl, ledenadministratie@bovag.nl en techniek@bovag.nl (voor leden) en hulpbijklachten@bovag.nl (voor consumenten). Op maandag 13 mei vanaf 8.30 uur staan de medewerkers weer klaar om je telefonisch en via e-mail te helpen.