Nieuwe billboardcampagne BOVAG van start

Laatste update 06 februari 2018 Leestijd: 2 min

BOVAG voert deze en volgende week een grote massamediale campagne om de naamsbekendheid verder te vergroten. De slogan ‘Alles voor een betere kilometer’ wordt ondersteund door een opvallende bewegende visual van een grote smile, die van A naar B gaat.

In de periode van 24 september tot 8 oktober én van 23 oktober tot 4 november is de campagne op maar liefst 28 reclamezuilen en -masten te zien langs de drukste snelwegen, op NS-stations en in stads- en winkelcentra. Daarmee wordt de boodschap van BOVAG totaal zo’n 80 miljoen keer gezien door consumenten. De smile in de billboardcampagne staat voor het idee dat de BOVAG-ondernemers er álles aan willen doen om de consument blij en tevreden kilometers van A naar B te laten maken.

Aanvulling op online bannercampagne

De billboards vormen een aanvulling op de online bannering door BOVAG op de diverse occasionportalen. Dat deel van de campagne loopt al sinds de zomer. Het uitgangspunt is dat BOVAG met het betrouwbare keurmerk aanwezig is op de digitale plekken waar consumenten zich oriënteren op aankoop, reparatie, onderhoud, rijles en nog veel meer. Daarbij werden ‘de beterheden van BOVAG’ geïntroduceerd: beter in aanbod, beter in advies, beter in onderhoud, beter in garantie, beter in oplossen. De bannercampagne loopt de rest van dit jaar ook nog door.

Meer over de BOVAG-campagne



 

 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring