Bannercampagne BOVAG van start

Laatste update 06 februari 2018 Leestijd: 2 min

Ter promotie van het BOVAG-merk en de BOVAG-ondernemers plaatst BOVAG vanaf nu tot eind 2017 weer breed banners op diverse websites,

Aanwezig zijn met het betrouwbare keurmerk op de digitale plekken waar consumenten zich oriënteren op aankoop, reparatie, onderhoud, rijles en nog veel meer. Dát is de aanpak van de nieuwe bannercampagne van BOVAG.

De 5 beterheden van BOVAG

Op juist die plekken zijn de klanten en potentiële klanten van BOVAG-bedrijven het meest gevoelig voor de BOVAG-boodschap: “Alles voor een betere kilometer”. Waarbij we aandacht vragen voor de vijf zogenoemde “Beterheden van BOVAG”:

1.    Beter in aanbod
2.    Beter in advies
3.    Beter in onderhoud
4.    Beter in garantie
5.    Beter in oplossen

Garantie en zekerheid

Er zijn banners voor auto-aankoop, auto-onderhoud, elektrische fiets, aanhangers, kampeermiddelen, rijles (met de drie zekerheden beter in zekerheid, betrouwbaarheid en oplossen), scooters en motoren: die producten dus, waar garantie en BOVAG-zekerheid de grootste rol spelen.

BOVAG vindbaar in Google

Daarnaast investeert BOVAG het nodige in Search Engine Advertising (SEA) en Search Engine Optimization  (SEO) om consumenten de weg te wijzen naar de informatie op bovag.nl over kopen, huren, onderhoud, garantie, keuzehulp etcetera.

Uiteraard zijn de banners óók voor leden te downloaden om bijvoorbeeld te gebruiken op hun eigen website, social media of nieuwsbrief.

> Download de banners hier

  




 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring