Meld u aan en maak kans op het boek van Paul de Vries

Laatste update 11 september 2017 Leestijd: 2 min

De invloed van online en mobiele communicatie in de autobranche wordt met de dag groter. Veel ondernemers zien in de online jungle door de bomen het bos niet meer. Tijdens de workshop 'Hoe krijg ik grip op mijn klant?' op maandag 25 september geeft Paul de Vries praktische tips voor betere online conversie en leadopvolging.

Paul de Vries, oprichter van Nieuweautokopen.nl, staat bekend als dé automotive specialist van Nederland. Onder de deelnemers wordt bovendien een exemplaar van zijn boek ‘LEAD THE WAY, op de digitale snelweg’ verloot.

Efteling

Als er één bedrijf is in Nederland dat klantgerichtheid tot in de kleinste details doorvoert in het klantencontact, dan is dat wel attractiepark De Efteling. Het park behoort met 4,68 miljoen bezoekers tot de top van Europese attractieparken. Maandag 25 september opent de Efteling haar deuren voor u als BOVAG-lid en zal Frans Goenee, Inspiratie en Conceptmanager van de Efteling, u alles vertellen over klantbeleving bij de Efteling. Naast eerdergenoemde Paul de Vries zal ook Dennis Pettinga van Daar Online Media over hoe u uw online marketingbudget slim kunt inzetten.

Boek

‘LEAD THE WAY, op de digitale snelweg’, is een bundeling van negentig door Paul de Vries geschreven blogs over de kansen en bedreigingen van online in de autobranche. De Vries put uit zijn rijke verleden, ervaringen als ondernemer en kennis opgedaan in onder meer de Verenigde Staten.

Lees meer over de workshop ‘Hoe krijg ik grip op mijn klant?’ en meld u aan
 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring