Workshop: hoe krijg ik de interesse van de klant?

Laatste update 19 juli 2017 Leestijd: 0 min

Uw potentiële klant heeft u online gevonden. Hoe krijgt u hem of haar geïnteresseerd in uw product of dienst? Tijdens de workshop van Denk vooruit. Denk digitaal. op 27 juni gaan we in op de tweede stap van de salesfunnel: het betrekken van de klant bij je bedrijf.

Als een van de grootste online aanbieders van vakantiebestemmingen weet Transavia als geen ander hoe de interesse van de klant gewekt kan worden. In hun online strategie staat de klant centraal: relevante data die op het juiste moment verschijnt, leidt tot een gemotiveerde klant en uiteindelijk tot conversie. Hoe zij dit ‘aanvliegen’ hoort u op 27 juni van Vanja Mlaco, de conversiespecialist van Transavia.

Naast Transavia hebben we ook twee meer praktische toepassingen voor u in petto. yellowBird Labs laat zien wat virtual reality en video kan bijdragen aan de klantbeleving. En Web1on1 vertelt meer over de mogelijkheden van live chats.

Klik hier voor het programma >>

Meld u direct aan voor de workshop in het BOVAGhuis in Bunnik >>

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring