BOVAG Pechhulp-applicatie niet beschikbaar van 19 tot 22 mei

Laatste update 19 juli 2017 Leestijd: 0 min

Helaas is de BOVAG Pechhulp-dealerapplicatie vanaf vrijdag 19 mei 16.00 uur tot maandag 22 mei niet bereikbaar wegens onderhoud. Onze excuses voor het ongemak.

Wilt u een wijziging doorgeven voor een verzekerde?

Stuurt u dan een e-mail met de adresgegevens van de klant, het oude kenteken, het nieuwe kenteken en de gewenste dekking. Deze e-mail kunt u sturen naar bovag.service@bovemij.nl. Zodra u deze e-mail heeft gestuurd, kunt u de verzekerde mondeling toezeggen dat er dekking is voor pech met het voertuig. De wijziging wordt door een van onze medewerkers zo spoedig mogelijk doorgevoerd. Hiervan ontvangt de verzekerde uiteraard een definitieve bevestiging.

Wilt u een nieuwe BOVAG pechhulp afsluiten?

Stuurt u dan een e-mail met de naam, adres- en contactgegevens van de klant, het kenteken en de gewenste dekking. Deze e-mail kunt u sturen naar bovag@bovemij.nl. Wij zullen de polis zo spoedig mogelijk opmaken en sturen de verzekerde uiteraard een definitieve bevestiging.

Deze werkzaamheden zijn niet van invloed op de alarmcentrale, dus bij pechmeldingen zullen uitrijders hiervan geen hinder ondervinden.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring