Rijscholencampagne: haak ook aan!

Laatste update 03 augustus 2017 Leestijd: 2 min

Download de toolkit met promotiematerialen en gebruik deze ook op uw eigen website en social media. Daarmee versterkt u de campagne van BOVAG Rijscholen en profileert u zich extra als betrouwbare en professionele rijschool. Doet u ook mee om de campagne tot een succes te maken?

De boodschap van de campagne die BOVAG momenteel voert is: 'Kies een BOVAG-rijschool'. De campagne zet uw rijschool met drie belangrijke speerpunten in de schijnwerpers. Alleen bij BOVAG-leden is namelijk de rijschool gecheckt, zijn de instructeurs gecheckt en is het lesgeld verzekerd.

Campagne in mei en juni

De campagne richt zich in de maanden mei en juni op het halen van een tweede rijbewijs, onder een doelgroep van boven de 24 jaar. De campagne wordt juist in deze periode gehouden, omdat mensen hun vakantiegeld hebben ontvangen, en dus extra geld hebben om te kunnen besteden aan bijvoorbeeld een motorrijbewijs of camperrijbewijs. Via banners op websites waar je je kunt oriënteren op de keuze voor een rijschool wordt de doelgroep verleid om te kiezen voor een BOVAG-rijschool. Op Facebook wordt de boodschap, dankzij speciale technieken, heel specifiek verspreid onder potentiële klanten. 

Lees hier meer over de rijscholencampagne na de zomer >>

Download de promotiematerialen

Uiteraard staan alle reclamematerialen ook aan u ter beschikking. Wij adviseren u om deze middelen slim te gebruiken om de campagneboodschap in uw eigen omgeving en klantenkring uit te dragen. Daardoor wordt de campagne nog beter zichtbaarder voor potentiële leerlingen en hun ouders. Ook benadrukt u uw lidmaatschap van BOVAG en de betrouwbaarheid van uw rijschool. Onderaan de pagina kunt u kunt webbanners, een poster, visual en een factsheet downloaden.
 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring