Praten met BOVAG via Facebook en Whatsapp

Laatste update 19 juli 2017 Leestijd: 0 min

Even appen met BOVAG over zaken die rijscholen aangaan? Branchemanager Christa Grootveld gaat u vanaf nu ook op de hoogte houden via BOVAG Whatsapp en een Facebook-groep. Beide mooie media waarop u makkelijk uw stem kunt laten horen.

BOVAG experimenteert met nieuwe media om in contact te komen met leden. Naast de nieuwsbrief en het BOVAG Ledenportaal, gebruikt BOVAG nu ook Facebook en Whatsapp. Branchemanager Christa Grootveld zal op deze social media persoonlijk berichten plaatsen. Groot voordeel hiervan is dat zowel Facebook als Whatsapp heel laagdrempelig zijn, en dat u er makkelijk persoonlijk op kunt reageren.  

Facebook-groep

Op Facebook is een besloten groep aangemaakt, waar u lid van kunt worden. Als u zoekt op ‘BOVAG Rijscholen’ en op ‘lid worden’ klikt, wordt u na controle van uw BOVAG-lidmaatschap, toegelaten. Alles wat in deze groep wordt gepost is niet zichtbaar voor anderen. De reacties zijn wel door alle leden te zien. BOVAG nodigt u uit om in die groep vooral te discussieren of feedback te geven. Zo kan BOVAG haar activiteiten goed op uw wensen afstemmen.

Whatsapp

Vind u het prettiger om af en toe via Whatsapp berichtjes van BOVAG te krijgen? Doe dan het volgende: zet BOVAG in uw telefoon met (06) 13863320 en stuur een appje met ‘Rijscholen AAN’. U staat dan op de lijst. Anders dan de appgroepen die u privé heeft, kunt u in deze groep naar BOVAG antwoorden zónder dat andere leden dat zien. Dus er zal geen app-overload op uw smartphone komen. Wilt u weer uit de groep, app dan ‘Rijscholen UIT’. 

Deze vorm van communicatie is voor BOVAG een experiment. Eind april wordt besloten of deze middelen blijvend zijn. Laat ons dus vooral weten wat u ervan vindt!
 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring