Voor de derde keer dit jaar investeert BOVAG in de bekendheid van naam, logo en netwerk. De eerste twee weken van oktober prijkt er BOVAG-promotie op dertig grote palen langs de snelwegen en op 1458 billboards, en bushokjes in de stad.
In die twee weken bereikt BOVAG tientallen miljoenen passanten met de boodschap: Denk vooruit. Begin bij BOVAG. Voor elke sector is een aparte illustratie gemaakt. Want doel van de campagne is ook om de breedte van het netwerk van BOVAG-bedrijven te laten zien.
Diversiteit
Concreet: BOVAG is meer dan een verzameling autobedrijven. De billboards in de stad zullen met name ook fiets, scooter en rijschool-uitingen laten zien. De palen langs de snelweg bevatten merendeels uitingen die snelweggebruikers aanspreken. In december volgt nog een vierde ronde in de BOVAG-merkcampagne van 2016.
Onderscheidend vermogen
Investering in naam en merk is belangrijk omdat die BOVAG-leden onderscheidend vermogen geven in de markt. BOVAG-leden noemen het keurmerk ook steevast als een van de belangrijkste redenen om lid te zijn van BOVAG.