Denk vooruit. Begin bij BOVAG weer te zien langs de weg

Laatste update 19 juli 2017 Leestijd: 0 min

Voor de derde keer dit jaar investeert BOVAG in de bekendheid van naam, logo en netwerk. De eerste twee weken van oktober prijkt er BOVAG-promotie op dertig grote palen langs de snelwegen en op 1458 billboards, en bushokjes in de stad.

In die twee weken bereikt BOVAG tientallen miljoenen passanten met de boodschap: Denk vooruit. Begin bij BOVAG. Voor elke sector is een aparte illustratie gemaakt. Want doel van de campagne is ook om de breedte van het netwerk van BOVAG-bedrijven te laten zien.

Diversiteit
Concreet: BOVAG is meer dan een verzameling autobedrijven. De billboards in de stad zullen met name ook fiets, scooter en rijschool-uitingen laten zien. De palen langs de snelweg bevatten merendeels uitingen die snelweggebruikers aanspreken. In december volgt nog een vierde ronde in de BOVAG-merkcampagne van 2016.

Onderscheidend vermogen
Investering in naam en merk is belangrijk omdat die BOVAG-leden onderscheidend vermogen geven in de markt. BOVAG-leden noemen het keurmerk ook steevast als een van de belangrijkste redenen om lid te zijn van BOVAG.
 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring