BOVAG presenteert onderzoek naar kopers en eigenaren van motoren en scooter

Laatste update 19 juli 2017 Leestijd: 0 min

Welke rol speelt een motor of scooter in het leven van de consument? En welke afwegingen maken zij bij de aanschaf hiervan? BOVAG heeft de 'klantreis' van de consument in kaart gebracht. Tijdens het congres op 21 november vertellen wij hoe u slim kunt inspelen op de behoefte van de consument.

Het congres vindt op maandag 21 november plaats op een unieke locatie: Fort Voordorp in Groenekan. Deelname is geheel gratis voor BOVAG-leden.

Drie delen Het programma bestaat uit drie losse onderdelen. Een informatief brancheprogramma, praktische workshops en een inspirerend plenair programma. Hieronder leest u wat er in het brancheprogramma voor leden van BOVAG GT staat:
  • Terugblik 2016. Het jaar is nog niet afgelopen, maar we blikken graag even met u terug op alle activiteiten van de afgelopen maanden, zoals de resultaten van de zelfevaluatietool voor verbeterde lidmaatschapsrichtlijnen. Daarnaast komen ook de lobbythema’s over scooter en motor en de nieuwe opzet van opleidingen binnen GT aan bod.
  • Christa Grootveld van BOVAG over de  customer journey. We nemen de belangrijkste uitkomsten van het onderzoek naar de klantreis van motor en scooter met u door. Wat hebben we ontdekt uit consumentenonderzoek als het gaat om de aankoop en het gebruik van van een motor of scooter en hoe kunt u uw voordeel hiermee doen?
  • Onze plannen voor 2017. Wat staat er op de planning voor het nieuwe jaar? Maandag 21 november nemen we de belangrijkste activiteiten voor 2017 met u door.   

  > Klik hier voor meer informatie en om u aan te melden

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring