Rijen bij BOVAG-stand op Libelle Zomerweek

Laatste update 14 augustus 2017 Leestijd: 2 min

Al honderden vrouwen zijn in een cabrio gefotografeerd in de BOVAG-stand op de Libelle Zomerweek. Om de naamsbekendheid bij de consument te versterken is BOVAG deze week met een publiekscampagne aanwezig op het festival.

“Met name bij vrouwen hebben we qua naams- en logobekendheid nog terrein te winnen ”, leg BOVAG-woordvoerder Paul de Waal uit. “Daarom staan we dit jaar op de Libelle Zomerweek en Share a perfect day. Op de Libelle Zomerweek alleen al komen zo’n 80.000 vrouwen af.”

Olievlek
Op de Libelle Zomerweek is het een drukte van belang. Er staan rijen voor de BOVAG-stand, waar bezoekers zich kunnen zich laten fotograferen in een luxe cabrio. Het is zo druk bij de stand dat er opgeschaald wordt om alle foto’s te kunnen verwerken. Bezoekers kunnen ter plaatse de foto’s delen en taggen op sociale media, net als vorig jaar, toen BOVAG ook op de Libelle Zomerweek aanwezig was. De Waal: “Per dag worden er zo’n 150 foto’s genomen. Daarop staat het BOVAG-logo en de boodschap ‘Zin in vakantie: wij zijn er klaar voor. Denk vooruit. Begin bij BOVAG.’ Bezoekers delen de foto op social media met vriendinnen, collega’s en familie. Zo verspreiden de naam, het logo en de boodschap zich als een olievlek.”
 
Publiekscampagne
De aanwezigheid op festivals is onderdeel van de publiekscampagne die BOVAG sinds het najaar van 2014 voert: Denk vooruit. Begin bij BOVAG. De Libelle Zomerweek is van 23-29 mei op het Almeerderstrand in Almere. Share a perfect day is later, van 30 juni tot en met 2 juli in Hilvarenbeek rondom het terrein van de Beekse Bergen.

Libelle-Zomerweek-1-(1).jpg

Libelle-Zomerweek-2.jpg

Libelle-Zomerweek-3.jpg 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring