Per 1 januari beheer AutoLOG bij RDC

Laatste update 19 juli 2017 Leestijd: 0 min

BOVAG heeft besloten om AutoLOG per 1 januari 2017 over te dragen aan RDC.

AutoLOG blijft dus wel binnen de ‘BOVAG-familie', maar het beheer van deze applicatie drukt vanaf volgend jaar niet meer op onze begroting. En dat is ook de belangrijkste reden van de stap om AutoLOG onder te brengen bij RDC. Hierdoor kunnen we meer investeren in passende dienstverlening. Wilt u meer lezen over waarom BOVAG deze keuze maakt? Lees het in de brief speciaal voor autodealers en onafhankelijke autobedrijven.

Wat betekent dit voor u als gebruiker van AutoLOG?

De backoffice van AutoLOG was al ondergebracht bij RDC, dus functioneel zal nauwelijks iets veranderen. U zult wel merken dat bijvoorbeeld de kleurstelling van de applicatie is veranderd. Belangrijker om te weten is dat u niet meer via het BOVAG Ledenportaal inlogt op AutoLOG, maar bij RDC via Mobi-ID. Ook wordt het gebruik van AutoLOG met ingang van het nieuwe jaar betaald. Dus bedrijven die gebruik willen maken van AutoLOG moeten hiervoor een abonnement afsluiten bij RDC. > Lees hier de veelgestelde vragen en antwoorden

 

Meer informatie

Heeft u vragen over het nieuwe AutoLOG? Kijk op www.rdc.nl/autolog of bel met het Klantcontactcentrum van RDC: (0900) 27 00 700.
 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring