RODI: vul ‘m nu snel in!

Laatste update 03 april 2018 Leestijd: 2 min

De RODI-vragenlijst is per e-mail naar alle autodealers verzonden. Stuur de enquête zo snel mogelijk ingevuld retour.

Het Relatie Onderzoek Dealer Importeur (RODI) wordt elk jaar uitgevoerd om de relatie tussen dealers en importeurs in kaart te brengen. Goede aspecten maar ook knelpunten komen zo aan het licht. Dealerverenigingen kunnen de resultaten van het onderzoek gebruiken tijdens besprekingen met de importeurs. RODI kan als aansporing gezien worden om de onderlinge relatie te verbeteren.

Voorgaande publicaties hebben ertoe geleid dat dealers en importeurs beter zijn gaan samenwerken.

Anders dan voorgaande jaren, is de RODI dit jaar alleen naar directeur-eigenaren van de organisatie verzonden. Daarnaast wordt in de vragenlijst rekening gehouden met de sales of aftersales activiteiten van uw organisatie. Dit betekent dat in sommige gevallen de vragenlijst aanzienlijk korter is dan u gewend was. U ontvangt per merk een aparte RODI. Deze wijzigingen zijn het resultaat van een intensievere samenwerking met de dealerverenigingen. Ook de gebruikte adressen zijn door uw dealervereniging aan BOVAG ter beschikking gesteld.

De resultaten van het RODI-onderzoek worden gepresenteerd tijdens het BOVAG Dealercongres dat  15 maart 2016 plaats vindt in theater De Kunstmin in Dordrecht.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring