Terug

Nu weet men zeker: “het is prima in orde hier”

Ondernemerschap
Leestijd: 8 min

Als je ergens nieuw bent, mag je jezelf voorstellen. Zo gaat het op school, op het werk en ook bij BOVAG. Drie nieuwe BOVAG-leden stellen zich daarom aan u voor. Ze leggen uit waarom ze lid zijn geworden, hoe ze het lidmaatschap uitdragen en wat ze van BOVAG verwachten.

Rudozi

Merel-Kierdorff-(1).jpg
Naam lid:
Rudozi
Ondernemer: Merel Kierdorff
Plaats: Bleiswijk 
BOVAG-lid sinds: 23 maart 2021 

Wat heeft u voor bedrijf en waarmee onderscheidt u zich? 
“Veiligheid is erg belangrijk voor bedrijven en chauffeurs. Wij zorgen daarvoor met camera-oplossingen die hen veilig helpen manoeuvre¬ren. We ontwikkelen, leveren en installeren deze technieken zelf. Het uitgangspunt daarbij is de gebruiker: hij of zij is de enige die ons kan uitleggen hoe hij prettiger en veiliger aan het verkeer kan deelnemen en zijn voertuig zonder risico kan manoeuvreren.”

Waarom bent u lid geworden van BOVAG? 
“Wij wilden altijd al bij BOVAG, omdat we een ambitieus bedrijf zijn. Zo willen we bijvoorbeeld graag een leerbedrijf worden. BOVAG kan ons in de weg daar naartoe ondersteunen met advies. Maar omdat de Belastingdienst ons onder de metaaltechniek schaarde, was het niet mogelijk om lid te worden. Recent zijn we maar eens gaan bellen, we vonden dit heel gek. We richten ons toch vooral op de ontwikkeling en installatie van camerasystemen op voertuigen. Na overleg konden we gelukkig lid worden, daar zijn we heel blij mee.”

Wat verwacht u van BOVAG? 
“Wij werken voor de transportsector, maar kennen de details van de markt eigenlijk niet. BOVAG wel. Ze zijn hierin thuis en vertegenwoordigen veel truck- en trailerbedrijven. Ze kunnen ons dus wegwijs maken in de markt en ons vertellen wat nu echt belang¬rijk is voor deze bedrijven.”

Hoe draagt u de BOVAG-waarden betrouwbaarheid en zekerheid uit? 
“Het is misschien wat gek gezegd, maar BOVAG maakt ons en onze naam sterker. Mensen denken weleens; Rudozi? Wat is dat voor een gek bedrijf? Zit dat wel goed? Nu met het merk BOVAG denken ze vaak; dat is prima in orde. En het is ook prima in orde bij ons. Wij staan voor kwaliteit, voor een hoge mate van service, zekerheid en veiligheid voor de klant.”

PUUR Leusden Automotive

Tako-en-pieter-130x170.jpgNaam lid: PUUR Leusden Automotive
Ondernemers: Taco Schouten & Pieter Schoonderbeek
Plaats: Leusden 
BOVAG-lid sinds: 1 april 2021

Wat heeft u voor bedrijf en waarmee onderscheidt u zich? 
“PUUR Leusden Automotive is sinds 1 april dit jaar de mobiliteitspartner van de inwoners van Leusden en omstreken. Mensen kunnen hier terecht voor de aankoop van nieuwe en gebruikte auto’s, voor de verkoop van hun auto, voor onderhoud en reparaties, schadeherstel, verzekering en financiering. Kortom, wij zijn een one-stop-shop. En al onze gebruikte auto’s zijn jong en hebben niet meer dan 120.000 kilometer op de teller staan.”

Waarom bent u lid geworden van BOVAG? 
“Precies om datgene wat we willen uitstralen: we staan voor eerlijkheid en oprechtheid en het schildje van de BOVAG aan onze muur versterkt dat. BOVAG is bij het grote publiek bekend en het merk staat al decennia voor kwaliteit en betrouwbaarheid.”

Wat verwacht u van BOVAG? 
“Wij zijn weliswaar een jong bedrijf, maar als ondernemers erg ervaren. En wat we heb¬ben geleerd is dat we het wiel niet opnieuw hoeven uit te vinden. Met andere woorden: voor vragen rondom bijvoorbeeld het personeelsbeleid kan ik steunen op BOVAG. En dat geldt ook voor juridische zaken.”

Hoe draagt u de BOVAG-waarden betrouwbaarheid en zekerheid uit? 
“Wij doen alles om de klant het vertrouwen te geven dat ze bij ons aan het juiste adres zijn en we ontzorgen ze. Wij geloven namelijk in de relatie voor de lange termijn. Daarom wor¬den al onze auto’s geleverd met zes maanden BOVAG-garantie en zijn ze tenminste tiendui¬zend kilometer vrij van onderhoud.”

Vermeulen Autoschade

Kees-130x170.jpgNaam lid: Vermeulen Autoschade
Ondernemer: Kees Vermeulen
Plaats: Krimpen a/d Lek 
BOVAG-lid sinds: 1 juli 2020 

Wat heeft u voor bedrijf en waarmee onderscheidt u zich? 
“Wij zijn een schadeherstelbedrijf dat negentig procent van het werk haalt uit gestuurd schadeherstel (de verzekeraar bepaalt waar de schade moet worden hersteld, red.). Hierbij combineren wij de liefde voor ons vak met aandacht voor de mens. Vriendelijk, meelevend en kundig, maar ook een hoge mate van service met een haal- en brengdienst, een gratis leenauto, hulp bij het invullen van het schadeformulier en de volledige afhandeling van de schade met de verzekeraar. Dat wordt enorm gewaardeerd, en daarin maken we echt het verschil.”

Waarom bent u lid geworden van BOVAG? 
“BOVAG is een enorm sterk merk, een merk dat staat voor kwaliteit. Iets wat aansluit op onze merkwaarden. En … het BOVAG-lidmaatschap levert mij extra werk op. Mensen met een Bovemij-autoverzekering konden voorheen hun auto niet door mij als FOCWA-lid laten herstellen, nu kan dat wel. Ik heb nu namelijk een duaal lidmaatschap bij FOCWA en BOVAG.”

Wat verwacht u van BOVAG? 
“Ik ben altijd van: ‘dat zoek ik zelf wel even uit’. Bijvoorbeeld als het om personeelszaken gaat. Maar het is momenteel zo druk, dat de tijd ontbreekt. BOVAG kan mij dit nu uit handen nemen.”

Hoe draagt u de BOVAG-waarden betrouwbaarheid en zekerheid uit? 
“Het schildje aan de muur ontbreekt nog van¬wege de renovatie van ons pand. Maar dat duurt niet lang meer. Daarnaast krijgen alle mensen die hun auto door ons laten herstellen het BOVAG-garantiebewijs. Dat is een enorm krachtige tool, het geeft klanten vertrouwen dat we ons werk goed hebben gedaan.”

Dit artikel is verschenen in de BOVAGkrant 2021-03.
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring