Deze 5 ondernemers keken met een andere bril naar hun bedrijf

Laatste update 01 februari 2019 Leestijd: 1 min

Het is makkelijk om de dingen te doen zoals je ze altijd deed. Maar juist door met een andere bril naar je bedrijf te kijken, kom je tot nieuwe inzichten en ideeën. In de nieuwste BOVAGkrant vertellen vijf ondernemers over wat hun nieuwe blik op duurzaamheid, marketing, financiën en margestructuren heeft opgeleverd.

Verder in de BOVAGkrant over het thema ‘Anders kijken’:
  • Een les omdenken van Berthold Gunster
  • Andere blik op sales: auto’s kopen in een automaat
  • CES 2019: onderdompelen in de technologische ontwikkelingen
  • Werkplaats van de toekomst: 5 veranderingen waar ieder autobedrijf mee te maken krijgt
  • Een nieuwe visie op pensioenen, zonder drempels
  • Wampie Hoogzaad stapte over van auto naar speed-pedelec
 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring