Enquête: help mee de caravan- en camperbranche in kaart te brengen

Laatste update 26 juni 2018 Leestijd: 2 min

Begin vorige week hebben alle leden van BOVAG Caravan- en Camperbedrijven per e-mail een persoonlijke link ontvangen naar een korte vragenlijst. Invullen kost slechts enkele minuten. Kunnen wij op u rekenen? Invullen kan nog t/m 8 juli 2018.

De eerste zes vragen hebben betrekking op de activiteiten van uw bedrijf, invullen is uiteraard anoniem en de resultaten zijn niet te herleiden naar u en/of uw bedrijf. De laatste twee vragen gaan over het afdelingsbeleid en geven u de kans om uw mening te geven over de onderwerpen op de bestuursagenda van de afdeling Caravan- en camperbedrijven. We zijn immers een vereniging voor en door ondernemers, dus uw mening is belangrijk.

Branchemanager Maarten Mastop: “Ik realiseer me dat onze bedrijven ontzettend druk zijn in deze periode, de zomervakantie staat immers voor de deur. Toch hoop ik op heel veel respons, ondanks de drukte. Want des te meer van u de vragenlijst invullen, des te vollediger mijn beeld van de branche. Kan ik op u rekenen?” 

Jaarcongres 2018 

Ook dit najaar organiseert BOVAG weer een congres voor caravan- en camperbedrijven. Voor die dag willen we onze afdeling in kaart brengen, zowel in cijfers als in beeld: Hoe is de verhouding verkoop/onderhoud/verhuur/schade en waar wordt het geld verdiend? Waar ziet u de komende jaren groei en oriënteert u zich ook op nieuwe activiteiten? Daar zijn we benieuwd naar, vandaar de enquête. Op het congres zullen we hier uitgebreid bij stilstaan. 

Heeft u vragen over deze enquête of heeft u de persoonlijke e-mail niet ontvangen? Dan kunt u bellen met BOVAG Ledenadvies via (030) 659 53 00 of mailen naar onderzoek@bovag.nl.    

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring