Niet gevonden wat u zoekt? Klik hier om naar het oude ledenportaal te gaan.

Workshop Hoe maak ik van mijn klant mijn ambassadeur?

Terug

Woensdagmiddag 1 november vindt er weer een nieuwe Denk vooruit. Denk digitaal-workshop plaats. Thema deze keer is 'Hoe wordt mijn klant mijn ambassadeur?'

Hoe u uw social mediastrategie daarop inricht en hoe u van uw eigen medewerkers enthousiaste fans maakt, komt aan bod tijdens de workshop. Als afsluiter van de middag hoort u hoe de Nederlandse Spoorwegen omgaat met haar doorgaans kritische reizigers. Kortom: een interessant programma, waarbij u niet mag ontbreken. 

Zie maar eens van een kritische reiziger die een uur vertraging had tot een ambassadeur te maken. Toch lukt het de NS vaak de negatieve sentimenten om te zetten naar iets positiefs. Webcare speelt daarbij een belangrijke rol. Gerjan Vase, Hoofd Media Relaties bij NS doet uit de doeken hoe de NS dit aanpakt.

Praktische sprekers

Natuurlijk hebben we, zoals u van ons gewend bent, ook twee praktische sprekers met presentaties waar u direct mee aan de slag kunt in uw dagelijkse praktijk:

  • Betrokken medewerkers leveren enthousiaste klanten op. En enthousiaste klanten zorgen er vervolgens voor dat de kassa rinkelt. Freek Kruf van Tevreden.nl vertelt u alles over de relatie tussen medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid. U krijgt praktische tips die u de volgende dag direct in uw bedrijf kunt toepassen. 
  • Perry van Beek en Wessel Berkman van de Social Selling Company vertellen u hoe u social media kunt inzetten om meer omzet te generen. Hoe maakt u een profiel dat  klanten trekt, zorgt u dat u klanten vindt en aantrekkelijk bent om bij te kopen? Hoe zet u social media, zoals Linkedin met 7,2 miljoen leden, in als krachtig marketinginstrument om een actie, model-introductie of de dagelijkse gang van zaken in uw bedrijf te ondersteunen? Perry van Beek is nummer 19 op de lijst van de 1000 belangrijkste social media influencers wereldwijd. U mag zijn verhaal niet missen! 

Programma

13.30 – 14.00 uur Inloop met koffie & thee
14.00 – 14.10 uur Welkomstwoord door BOVAG
14.10 – 14.50 uur Freek Kruf van Tevreden.nl ontrafelt de service profit chain
14.40 – 15.30 uur
 
Perry van Beek en Wessel Berkman van de Social Selling Company vertellen u hoe u social media kan inzetten om traffic te genereren naar uw website. 
15.30 – 15.50 uur Pauze
15.50 - 16.30 uur

 
Gerjan Vase, Hoofd Media Relaties van de Nederlandse Spoorwegen neemt u mee in het webcarebeleid van de NS. Hoe maakt hij van een treinreiziger een ambassadeur?

Aanmelden 

Voor BOVAG-leden is deze workshop onderdeel van het lidmaatschap, er zijn geen kosten aan verbonden. Bent u erbij op 1 november? Het aantal plaatsen is beperkt!

Aanmelden

 

Op een rijtje:

  • Locatie: BOVAGhuis
    Kosterijland 15
    3951 AJ Bunnik
  • Datum: 01 november 2017
    Van 13:30 - 17:30
  • Voor afmeldingen en vragen: events@bovag.nl
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring