Workshop Hoe maak ik van mijn klant mijn ambassadeur?

Terug

Woensdagmiddag 1 november vond er weer een nieuwe Denk vooruit. Denk digitaal-workshop plaats. Thema deze keer was 'Hoe wordt mijn klant mijn ambassadeur?'

Hoe u uw social mediastrategie daarop inricht en hoe u van uw eigen medewerkers enthousiaste fans maakt, kwam aan bod tijdens de workshop. Als afsluiter van de middag hoorde u hoe de Nederlandse Spoorwegen omgaat met haar doorgaans kritische reizigers.

Zie maar eens van een kritische reiziger die een uur vertraging had tot een ambassadeur te maken. Toch lukt het de NS vaak de negatieve sentimenten om te zetten naar iets positiefs. Webcare speelt daarbij een belangrijke rol. Gerjan Vasse, Hoofd Media Relaties bij NS deed uit de doeken hoe de NS dit aanpakt.

Download de presentatie van Gerjan Vasse >>

Praktische sprekers

Natuurlijk hadden we ook twee praktische sprekers met presentaties waar u direct mee aan de slag kunt in uw dagelijkse praktijk:

  • Betrokken medewerkers leveren enthousiaste klanten op. En enthousiaste klanten zorgen er vervolgens voor dat de kassa rinkelt. Freek Kruf van Tevreden.nl vertelde alles over de relatie tussen medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid. U kreeg praktische tips die u de volgende dag direct in uw bedrijf kunt toepassen. Download de presentatie >>
  • Perry van Beek en Wessel Berkman van de Social Selling Company vertelden u hoe u social media kunt inzetten om meer omzet te generen. Hoe maakt u een profiel dat klanten trekt, zorgt u dat u klanten vindt en aantrekkelijk bent om bij te kopen? Hoe zet u social media, zoals Linkedin met 7,2 miljoen leden, in als krachtig marketinginstrument om een actie, model-introductie of de dagelijkse gang van zaken in uw bedrijf te ondersteunen? Perry van Beek is nummer 19 op de lijst van de 1000 belangrijkste social media influencers wereldwijd. Download de presentatie >>

Programma

13.30 – 14.00 uur Inloop met koffie & thee
14.00 – 14.10 uur Welkomstwoord door BOVAG
14.10 – 14.50 uur Freek Kruf van Tevreden.nl ontrafelt de service profit chain
14.40 – 15.30 uur
 
Perry van Beek en Wessel Berkman van de Social Selling Company vertellen u hoe u social media kan inzetten om traffic te genereren naar uw website. 
15.30 – 15.50 uur Pauze
15.50 - 16.30 uur

 
Gerjan Vase, Hoofd Media Relaties van de Nederlandse Spoorwegen neemt u mee in het webcarebeleid van de NS. Hoe maakt hij van een treinreiziger een ambassadeur?

 

Op een rijtje:

  • Locatie: BOVAGhuis
    Kosterijland 15
    3951 AJ Bunnik
  • Datum: 01 november 2017
    Van 13:30 - 17:30
  • Voor afmeldingen en vragen: events@bovag.nl
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring