Op woensdagavond 30 september was er weer een nieuwe Denk vooruit Denk digitaal.-kennissessie gepland. Dit keer een livestream. Centraal deze avond stond de klantreis. Sonja Stalfoort, expert op dit gebied en schrijfster van het boek ‘De Klant Energieke Organisatie’, nam deelnemers mee aan de hand van aansprekende praktijkcases.
Een energieke klantreis

De term ‘klantreis’ of ‘customer journey’ horen we de laatste tijd erg vaak. Waarom zijn klantreizen nu voor elk bedrijf van levensbelang? En hoe ontwikkel je een klantreis waar klanten én medewerkers energie van krijgen en een bedrijf toekomstbestendig mee kan ondernemen? Deze vragen en nog veel meer zal Sonja Stalfoort in een energieke presentatie beantwoorden. Aan de hand van aansprekende praktijkcases en praktische handvaten, zal zij niet alleen inspireren op het ontwikkelen van een eigen klantreis, maar ook uitdagen er morgen mee aan de slag te gaan. De methodiek van Sonja Stalfoort spreekt veel mensen aan: haar boek ‘De Klant Energieke Organisatie’ staat inmiddels in de Managementboeken Top 10.
Kijk het webinar terug
>
Download hier de presentatie
Op een rijtje:
-
Locatie:
Thuis
Thuis
Thuis Thuis
-
Datum:
30 september 2020
Van 19:30 - 21:15
-
Voor afmeldingen en vragen:
events@bovag.nl