Webinar Denk vooruit. Denk digitaal. over de klantreis

Terug

Op woensdagavond 30 september was er weer een nieuwe Denk vooruit Denk digitaal.-kennissessie gepland. Dit keer een livestream. Centraal deze avond stond de klantreis. Sonja Stalfoort, expert op dit gebied en schrijfster van het boek ‘De Klant Energieke Organisatie’, nam deelnemers mee aan de hand van aansprekende praktijkcases.

Een energieke klantreis

Sonja-Stalfoort-300px.jpgDe term ‘klantreis’ of ‘customer journey’ horen we de laatste tijd erg vaak. Waarom zijn klantreizen nu voor elk bedrijf van levensbelang? En hoe ontwikkel je een klantreis waar klanten én medewerkers energie van krijgen en een bedrijf toekomstbestendig mee kan ondernemen? Deze vragen en nog veel meer zal Sonja Stalfoort in een energieke presentatie beantwoorden. Aan de hand van aansprekende praktijkcases en praktische handvaten, zal zij niet alleen inspireren op het ontwikkelen van een eigen klantreis, maar ook uitdagen er morgen mee aan de slag te gaan. De methodiek van Sonja Stalfoort spreekt veel mensen aan: haar boek ‘De Klant Energieke Organisatie’ staat inmiddels in de Managementboeken Top 10.

Kijk het webinar terug


Download hier de presentatie  

Op een rijtje:

  • Locatie: Thuis
    Thuis
    Thuis Thuis
  • Datum: 30 september 2020
    Van 19:30 - 21:15
  • Voor afmeldingen en vragen: events@bovag.nl
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring