Workshop Denk vooruit. Denk digitaal.: hoe krijg ik grip op mijn klant?

Terug

Van der Valk werd, nipt na Coolblue, tweede bij de verkiezing van het ‘Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland’. Hoe zijn ze zover gekomen? En hoe draagt Van der Valk de gastvrijheid over op haar medewerkers? Ab de Bruijn, vierde generatie en eigenaar Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden, vertelde hier alles over tijdens de workshop van Denk vooruit. Denk digitaal in zijn hotel, op dinsdagmiddag 18 september in Sassenheim.

Het thema van de workshop was ‘Hoe krijg ik grip op mijn klant?’. Daarin stonden gastheerschap en klanttevredenheid centraal. Naast het verhaal van Ab de Bruijn kregen ondernemers ook twee aan de mobiliteitsbranche verbonden presentaties.

Alle sprekers op een rij:

  Ab-de-Bruijn.gif    Ab de Bruijn, eigenaar Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden
Van der Valk werd begin dit jaar, nipt na Coolbue, tweede in de verkiezing van klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Daarmee zijn ze het meest klantvriendelijke leisure bedrijf van het jaar. Welke reis legt het familiebedrijf Van der Valk af om Coolblue te verslaan? Gastvrijheid zit de familie Van der Valk in het bloed. Maar hoe dragen zij dit over aan de medewerkers? Want uiteindelijk draait alles om de beleving van de gast.

Download de presentaties
Melvin-van-Groeningen.gif Melvin van Groeningen, salesmanager bij Pegamento
Carglass gebruikt van slimme technologie in combinatie met de smartphone en data. Daardoor heeft de klant volledige controle over het inplannen en beheren van zijn autoschade. Binnen dit proces komt geen medewerker te pas. De ontwikkelingen op dit gebied gaan razendsnel, dat blijkt wel uit deze video waarbij een robot de telefoon opneemt en een kappersafspraak inplant. Hoe ver weg is dit voor uw bedrijf? Melvin van Groeningen bespreekt met u de case van Carglass. Hij laat zien hoe Pegamento slimme technologie toepast binnen de automotive branche en daarmee bijdraagt aan de klanttevredenheid.

Download de presentatie
Gijs-ter-Bruggen.gif Gijs ter Bruggen, consultant bij WeBuildRetail
De klant komt met uw bedrijf in contact, via uw website, een mailtje of nog ouderwets door de winkeldeur. Hoe haalt u het beste uit deze kanalen? En welke stappen kunt u nemen om tot meer verkopen te komen? Gijs ter Bruggen deelt herkenbare praktijksituaties, zoals ‘Waar begin je als je een e-mail binnen krijgt zonder telefoonnummer? Hoe krijg je de klant dan toch in de showroom?’. Na deze presentatie weet u meer over hoe u een goed resultaat haalt uit elk contact.

Download de presentatie
 

Op een rijtje:

  • Locatie: Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden
    Warmonderweg 8
    2171 AH Sassenheim
  • Datum: 18 september 2018
    Van 13:30 - 16:30
  • Voor afmeldingen en vragen: events@bovag.nl
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring