Informatiebijeenkomst: profiteren van het productplatform

Laatste update 03 april 2018 Leestijd: 2 min

Wilt u weten hoe u uw kassasysteem, webshop of online catalogus automatisch kunt vullen met productinformatie uit het productplatform? Kom dan naar de informatiebijeenkomst op 16 november aanstaande in het BOVAGhuis in Bunnik.

Vorig jaar presenteerden we tijdens het KCI & BOVAG congres voor het eerst het nieuwe productplatform voor de kampeerbranche. In 2015 is dit productplatform uitgegroeid tot een platform waarin van 25.000 artikelen op gestandaardiseerde wijze productinformatie is opgeslagen. Deze informatie kunt u gebruiken om uw kassasysteem, webshop of online catalogus te vullen. Met behulp van een API (Application Programming Interface) kunt u uw automatisering aansluiten op het productplatform. Voor veel bedrijven gaat het zelf ontwikkelen van een API te ver. Daarom presenteren wij op 16 november verschillende partijen, waarmee u eenvoudiger uw eigen middelen kunt koppelen aan de database.

Wilt u eerst meer weten over het productplatform? Kom dan ook naar de bijeenkomst. We leggen namelijk eerst uit wat het platform precies inhoud, wat de branchestandaard is en wat de voordelen zijn om er gebruik van te maken.

Programma

18.30 uur – ontvangst (geen diner)
19.00 uur – uitleg over branchestandaard en productplatform
19.30 uur – presentatie door Rohecom/Unishop (koppeling met webshop/kassasysteem)
20.00 uur – presentatie door I-aspect (koppeling met webshop)
20.30 uur – presentatie door De Media Groep (koppeling met webshop)
21.00 uur – Start borrel
22.00 uur – Einde bijeenkomst

Indien van toepassing: neem uw verantwoordelijke mee voor uw automatisering en e-commerce!

De bijeenkomst vindt plaats in het BOVAGhuis in Bunnik.

> Klik hier om u direct aan te melden




Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring