BOVAG-promotieacties & -campagnes

Laatste update 29 mei 2019 Leestijd: 2 min

09 Enter the T-zone

Enter the T-zone is een initiatief van BOVAG Truckdealers, RAI Vereniging, Innovam en OOMT. Doel: derde- en vierdejaars vmbo-leerlingen voertuigentechniek motiveren om in de truckbranche te werken.

Veel jongeren hebben nog nooit goed naar een truck gekeken. Jammer, want de vraag naar jonge truckmonteurs neemt toe. Enter the T-zone laat vmbo’ers de wereld van de trucktechniek van dichtbij beleven.

Truck Montage KitEnter_the_T-zone_lespakket.jpg

Enter the T-zone heeft een exclusieve Truck Montage Kit met een interactieve les ontwikkeld. Zo worden leerlingen enthousiast gemaakt voor de truckbranche. De kit bevat filmpjes, een spel én een koffer vol truckonderdelen. De les is actief van opzet en duurt ongeveer 40 minuten. Scholen worden actief benaderd om de Truck Montage Kit te gebruiken.

Actiemiddelen

Om Enter the T-zone te promoten, is het mogelijk folders aan te vragen. Of een presentatiewand voor in uw bedrijf. Deze is 2,20 x 3,00 meter groot en geschikt voor beurzen en scholenmarkten. Ideaal om Enter the T-zone te promoten bij leerlingen!

De wand en het foldermateriaal worden met OOMT-subsidie beschikbaar gesteld aan alle aangemelde RTO’s. Heeft u of uw RTO interesse? Neem dan contact op met het secretariaat van BOVAG Truckdealers.

Bekijk tot slot de promotiefilm van het RTO Friesland. Dit is een mooie introductie op het vak van trucktechnicus. De film is gemaakt door leerlingen ‘Televisie & Mediaproductie’ van ROC Friesepoort. In samenwerking met BOVAG, Innovam en de Friese Truckdealers is de film ook beschikbaar voor overige geïnteresseerden. U kunt een dvd met de film kosteloos aanvragen bij BOVAG Truckdealers.

Verder lezen?

Dossiers met dezelfde categorie

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring