BOVAG-promotieacties & -campagnes

Laatste update 13 september 2019 Leestijd: 2 min

03 BOVAG: consumentenmerk waarmee u klanten trekt

BOVAG is veel meer dan een belangenbehartiger. We zijn ook een consumentenmerk. Het merk BOVAG staat in de ogen van consumenten voor kwaliteit, betrouwbaarheid, duidelijkheid en zekerheid. En voor zorgeloze mobiliteit op maat. BOVAG bewaakt deze uitstraling voor haar leden. Zo trekt u klanten!

De vereniging BOVAG ontstond in 1930 omdat haar leden samen iets wilden doen. Tegenwoordig is BOVAG een belangenbehartiger voor de liefst 9.000 leden die zich bezighouden met mobiliteit. BOVAG is ook een consumentenmerk. Als lid mag u gebruikmaken van het woord en het logo BOVAG. Dat is goed voor uw bedrijf, want BOVAG is een sterk consumentenmerk. En de kracht van dit merk is voor velen in de mobiliteitsbranche dé reden om lid te worden. Wel vragen we van u dat u voldoet aan bepaalde voorwaarden. En als een niet-lid onze BOVAG-naam en -huisstijl gebruikt? Dan ondernemen we actie.

Consumentenvertrouwen: de basis van het consumentenmerk BOVAG

Het woord en het logo BOVAG scheppen verwachtingen en vertrouwen bij de consument. We zijn er zuinig op dat dit zo blijft. De basis van het vertrouwen in BOVAG zit ‘m in:

Verder lezen?

Dossiers met dezelfde categorie

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring