BOVAG-promotieacties & -campagnes

Laatste update 03 augustus 2018 Leestijd: 2 min

01 BOVAG-promotieacties & -campagnes

BOVAG speelt de consument regelmatig in de kijker met pakkende campagnes en promotieacties.

BOVAG adverteert al een paar jaar succesvol met sector- en productspecifieke banners, van e-bike tot aanhangwagen en van auto tot rijles, en doet dat op online plekken waar consumenten gevoelig zijn voor de

BOVAG-boodschap van betrouwbaarheid en kwaliteit.

Het zijn online plekken waar consumenten zich oriƫnteren op de aanschaf van een scooter of caravan. Of waar ze informatie zoeken over reparatie of onderhoud. Plekken waar de boodschap aankomt, zo leert consumentenonderzoek. Consumenten waarderen de BOVAG-banners en vinden ze relevante en niet irritant, zo blijkt uit dat zelfde onderzoek.

Waar mogelijk wordt qua timing van de banners ook rekening gehouden met seizoensinvloeden. Dat speelt bijvoorbeeld bij e-bikes en caravans en campers. BOVAG schiet dus goed getimed met scherp op internet, en niet met hagel. Dat scheelt in de kosten en levert een zeer efficiƫnte campagne op om het BOVAG-merk te versterken en consumenten te wijzen op de voordelen van kiezen voor een BOVAG-bedrijf. De campagne wordt ondersteund met gerichteSEA, het inkopen van zoekwoorden op de belangrijkste zoekmachines.

Branchespecifieke campagnes

BOVAG-afdelingen nemen ook regelmatig zelf initatiatief om campagne te voeren over branchespecifieke onderwerpen. In de volgende hoofdstukken leest u hier meer over.


 

Verder lezen?

Dossiers met dezelfde categorie

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring