BOVAG-promotieacties & -campagnes

Laatste update 03 juli 2020 Leestijd: 2 min

01 Zomercampagne ‘Wat kan er wel? Kijk op BOVAG.nl’

De publiekscampagne ‘Wat kan er wel? Kijk op BOVAG.nl’ is bedoeld om uw business (verder) aan te jagen. Want vergeleken met de afgelopen maanden hebben we gelukkig weer iets meer bewegingsvrijheid. We willen consumenten laten zien dat er veilige en inspirerende mogelijkheden zijn om deze zomer in eigen land door te brengen of naar het buitenland op vakantie te gaan. De boodschap is: ‘Of je nu met je eigen auto, een huurauto, de motor, fiets, caravan of camper op pad gaat, kies voor de betrouwbaarheid en het vakmanschap van de BOVAG-bedrijven. Zij helpen je graag op weg’.

Op radio, langs snelwegen en online

De grootscheepse campagne is deze hele zomer te zien en horen via onder meer radiospots op landelijke en regionale radiozenders, snelwegpalen en billboards langs de belangrijkste snelwegen, abri’s in de grote steden, videocommercials op social media, online advertenties en op BOVAG.nl. Ook zijn er twee weggeefacties voor autoverhuurbedrijven en camper en caravanbedrijven, met 100% NL en AutoWeek. Deze infographic biedt een goed overzicht van al onze acties. Met al deze middelen ondersteunen we uw business én werken we aan de bekendheid van het BOVAG-keurmerk.

Onderdeel van merkcampagne 2020

De zomercampagne is onderdeel van een al eerder geplande brede 2020-campagne die deze zomer en in het najaar wordt uitgerold om de naamsbekendheid van BOVAG en het BOVAG-keurmerk verder te versterken. Deze loopt nog het hele jaar door.

Wilt u op de campagne inhaken? Wij maken het u makkelijk met kant-en-klare promotieteksten- en beelden.

Verder lezen?

Dossiers met dezelfde categorie

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring